וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב באופוריה: "כל מי שקיבל הזדמנות לקח אותה בשתי ידיים"

27.9.2015 / 6:50

הצהובים זוקפים את הניצחון על חיפה לזכות שחקני הספסל, גם יוקאנוביץ' מחמיא: "סדר העדיפויות שלי לגבי ההרכב יכול להשתנות". דסה יוכל לשחק מול דינמו קייב, סיכוי נמוך שאיגייבור יהיה כשיר

one

אחרי הניצחון 0:2 על מכבי חיפה, איש המשק יבגני מטביינקו דחף את עגלת התיקים של שחקני מכבי תל אביב לעבר הרכב המסחרי שחנה לצד אוטובוס הקבוצה. הוא לא העריך נכון את הסיבוב וחלק מהתיקים נפלו בזה אחר זה. שלושה שחקנים בצהוב בדיוק יצאו אחרי המקלחת לעבר הארוחה שחיכתה לכולם בחדר הסמוך למנהרה בסמי עופר. הרוב המשיכו וחלפו על פני התיקים, עדן בן בסט נעצר. ביד אחת המשיך לשוחח בטלפון הסלולארי עם מישהו שבירך אותו על הגול. ביד השנייה אחז בתיקים ועזר להעמיס אותם בחזרה על העגלה. "הוא נשמה טובה", אמר מטביינקו. "תמיד יעזור. בכל מה שצריך. יש לו לב זהב".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נשמה טובה". בן בסט/ברני ארדוב

הרבה סיפורים היו אמש בחיפה מהצד של מכבי תל אביב. קרלוס גרסיה שחזר להרכב ונתן סיבות לחשוב עליו לאחד עשר לקראת דינמו קייב, אבי ריקן שנכנס לעמדת המגן השמאלי ועשוי לחתום שם קבע, גילי ורמוט שנתן את משחקו הטוב במדי מכבי תל אביב ועדן בן בסט שנכנס כמחליף ותוך מספר שניות כבש את השער שסלל עבור מכבי תל אביב את הניצחון הכל כך יוקרתי על מכבי חיפה. "חיכיתי הרבה זמן לגול הזה", הודה אמש בן בסט. "מעולם לא כבשתי שער כל כך מהיר. שני המשחקים האחרונים לא היו קלים עבורי.
התחממתי בשניהם כמעט לאורך כל המשחק ולא נכנסתי מהספסל. זה לא היה קל. אבל כמו שכולם מכירים אותי, יש לי אופי חזק ואני אוהב להתאמן. הייתי דרוך כשנכנסתי. היתה לי הרגשה טובה. היתה הרמה בכדור החופשי והרגשתי טוב לקראת הנגיחה. עליתי לכדור הזה ואני שמח שזה נכנס".

אתה לוקח בחשבון שאחרי שער כזה אתה עשוי לא לקבל שוב דקה נגד דינמו קייב?

"צריך לכבד כל החלטה של המאמן. להגיד לך שאני מרוצה לשבת על הספסל? ממש לא. אני תמיד רוצה לשחק והמקום הכי טוב בשבילי הוא במגרש".

הרבה סיפורים היו אצלכם הערב.

"כל מי ששיחק היום ולקח את ההזדמנות כמו קרלוס גרסיה, גילי ורמוט, אלי דסה ואחרים עשו עבודה מצויינת ושיחקו כמו גברים. יש סגל טוב במכבי תל אביב והתחרות מאוד גדולה. אני שמח שאני זה ששינה את התוצאה בסופו של דבר".

סלבישה יוקאנוביץ' נתן לכם בראש אחרי רעננה ואמר את שלו גם בתקשורת והנה זה גרם לכם להתעורר.

"הוא המאמן וזכותו להגיד מה שהוא רוצה. זו בכלל לא שאלה אם אנחנו מקבלים את הדברים שהוא אומר. אנחנו חייבים לכבד את זה כי הוא המאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב חוגג עם שחקני הקבוצה. ברני ארדוב
"כל מי ששיחק לקח את ההזדמנות בשתי ידיים". ורמוט חוגג עם החברים/ברני ארדוב

באולם התקשורת קומה מעל חדרי ההלבשה ישב יוקאנוביץ' במצב רוח מרומם. דקות ספורות קודם לכן היה צריך לשבת רוני לוי על אותו כיסא ולספק הסברים. הסרבי חזר לנצח אחרי כמה משחקים לא טובים של מכבי, אבל באופן טבעי הוא ביקש להוריד את כולם לקרקע. "היה חשוב לנו לנצח אחרי המשחקים האחרונים שלנו", אמר יוקאנוביץ'. "אני כל הזמן רוצה שנשפר את צורת המשחק שלנו".

הביקורת שלך נגד השחקנים עבדה.

"אני לא מחפש לבקר את השחקנים. אני אומר רק את האמת שלי. אין לי שום דבר נגד התקשורת, השחקנים שלי או נגד המועדון. אני תמיד אומר את האמת. הרבה אנשים מדברים על המנטליות הישראלית. אני לא מכיר אותה. אני מכיר מנטליות של ספורטאים והשאלה שכל ספורטאי צריך לשאול את עצמו היא האם הוא רוצה לנצח או לא. אם תבוא בחצי תשוקה, זה לא יספיק כדי לנצח. אני לא אומר את דברי כדי לפגוע בשחקנים ואני מצפה מהם להיות בוגרים ולהבין כאשר הם שומעים את הביקורת".

קיבלת מעדן בן בסט בדיוק מה שרצית.

"ההופעה של עדן היא חדשות טובות עבורו ועבור מכבי תל אביב. הוא עשה דברים נהדרים בדקות בהן שיחק".

לפני שהוצאת את טל בן חיים ראינו שיחה ביניכם וכשהוא הוחלף, הוא ירד לספסל מבלי ללחוץ את ידך. האם קרה משהו ביניכם?

"לגמרי לא. רציתי לעשות שינוי כדי להרוויח משהו וזהו. אין שום בעיה בינינו".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבהיר את עמדותיו. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

ביום שלישי תפגשו באותו אצטדיון את דינמו קייב. יש לכם בכלל סיכוי?

"אנחנו צריכים להיות אופטימיים. דינמו קייב היא ללא ספק קבוצה טובה ממכבי חיפה וברור שנצטרך לייצר הופעה איכותית יותר כדי לקחת נקודות".

האם ההופעה של קרלוס גרסיה הערב גורמת לך לחשוב עליו להרכב גם נגד דינמו קייב?

"לא הייתי צריך את המשחק הזה כדי לחשוב דברים טובים על קרלוס גרסיה. יש לנו סגל טוב וכל השחקנים ישותפו במהלך העונה הקרובה. יש לי שלושה בלמים טובים בקבוצה וכולם ישחקו הרבה. ברור שיש לי את הדעה שלי לגבי העדיפויות שלי אבל אני יכול לשנות את דעתי אם שחקנים עובדים יותר טוב ומראים יכולת יותר גבוהה".

לפני המשחק מול מכבי חיפה אמרת שהמשחק מול חיפה חשוב מזה שמול קייב. עכשיו לבטח תגיד שקייב יותר חשוב.

"תמיד המשחק הקרוב ביותר הוא המשחק הכי חשוב. אבל אם אתה שואל אותי מה התחרות החשובה לנו יותר, הליגה המקומית או ליגת האלופות אז התשובה היא שהתחרות החשובה יותר היא זו בה נתחרה בוודאות עד חודש מאי וזו כמובן הליגה המקומית. בלי קשר, אנחנו חייבים להיות מרוכזים ומוכנים לדינמו קייב כי יש לנו הזדמנות גדולה לעשות משהו יפה. מכבי תל אביב חיכתה הרבה שנים לליגת האלופות ואני בטוח שאנחנו יכולים להראות משהו שונה מזה שהראינו בלונדון".

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השיב את האמון? קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

יוקאנוביץ' החמיא בסיום דבריו לדור פרץ והבהיר כי אין הרבה מהסוג שלו בכדורגל הישראלי. הסרבי משוכנע שהפוזיציה שלו צריכה להיות בקישור ואפילו בחלק הקדמי שלו ולראייה השער שהוא כבש אתמול. "אני רוצה לנצל כל הזדמנות שאני מקבל", אמר פרץ בסיום המשחק. "אני נהנה מאוד היום בקבוצה. הרמנו את עצמנו אחרי המשחק נגד רעננה והראינו שאנחנו יכולים להביא לידי ביטוי את היכולות שלנו. הגול הזה היה חלום עבורי. חיכיתי לשער הזה וכשהוא בא כאן נגד מכבי חיפה בסמי עופר אז על אחת כמה וכמה. אם ייתנו לי לפתוח בהרכב נגד דינמו קייב, אני מבטיח להראות מה אני שווה".

במכבי תל אביב הבהירו אמש כי אחרי בדיקה שנעשתה מול אופ"א, התברר סופית כי הסתיימה השעייתו של אלי דסה והוא יכול לשחק במסגרת האירופית. כשירותו של נוסא איגייבור מוטלת בספק ליום שלישי וסיכוייו לשחק מול דינמו קייב אינם גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully