וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מ-1 עד 10, ההופעה שלנו במחצית הראשונה הייתה מינוס 1"

מנג'ר צ'לסי נשמע מאוכזב אחרי ה-2:2 מול ניוקאסל, בו הצליחו הבלוז לחזור מפיגור 2:0. ואן חאל: "כיף להיות במקום הראשון בפרמיירליג". פלגריני התלונן: "שניים מהשערים של טוטנהאם היו מנבדל"

one
מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
היה עצבני בסיום. מוריניו/GettyImages

המחזור השביעי בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם המשחקים של כל הבכירות, שישחקו במהלך השבוע בליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את סנדרלנד ועלתה לפסגה, מנצ'סטר סיטי הובסה 4:1 על ידי טוטנהאם. אלכסיס סאנצ'ס כבש שלושער והוביל את ארסנל ל-2:5 על לסטר סיטי. צ'לסי לא המשיכה במומנטום מהניצחון על ארסנל וסיימה ב-2:2 מול ניוקאסל אחרי שפיגרה כבר 2:0.

שחקן צ'לסי ראמירס חוגג עם חבריו. רויטרס
הצליחו לחזור בזכות מחצית שנייה מצוינת. שחקני צ'לסי/רויטרס

"בין 1-10, היינו 1- במחצית הראשונה, זה היה עד כדי כך גרוע", הודה ז'וזה מוריניו בסיום, "היינו כל כך גרועים, כל כך רעים. במחצית אמרתי שאני מצטער שיש לי רק שלושה חילופים כי רציתי לבצע שישה. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד. ראמירס ו-וויליאן הניעו את המשחק, הם הביאו יותר אינטנסיביות, הם היו דינמיים מאוד וניוקאסל לא הצליחה להתמודד עם זה. אני צריך לנסות להבין מדוע השחקנים שלי יכולים לשחק רע כל כך במחצית אחת ואז טוב כל כך במחצית השנייה. היינו רעים בכל אספקט של המשחק במחצית הראשונה.

"השגנו נקודה אחת, זה עדיף מאשר להפסיד, אבל אני אף פעם לא מרוצה כשהקבוצה שלי לא מנצחת. השופטים עוצרים את המשחקים יותר מדי, אבל ידענו את זה. אנחנו יודעים שזה מה שיהיה".

מגן הבלוז ברניסלב איבנוביץ' הוסיף: "זה היה יום קשה. ידענו שיהיה פה את סוג המשחק הזה. תמיד אנחנו עושים תוצאות רעות כאן. לא התחלנו טוב, אבל הגבנו טוב ושלטנו. היו לנו כמה מצבים לנצח, אבל בסופו של דבר לא הצלחנו לנצח. כולם בעולם יודעים כמה קשה הפרמיירליג. קשה לשחק נגד כל קבוצה ואפשר לצפות להרבה משחקים מרגשים. זה הולך ונעשה קשה יותר ויותר".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
"השער של ממפיס היה חשוב לנו". רוני/GettyImages

לואי ואן חאל התייחס לעלייה של השדים האדומים למקום הראשון ואמר: "זו הרגשה נחמדה מאוד להיות במקום הראשון בליגה. זו הפעם הראשונה בתקופה שלי, אז אני שמח. תמיד קשה כשאתה משחק נגד קבוצה שמתגוננת ובונה על התקפות מתפרצות. אתה צריך להיות מודע וההגנה שלי טובה מאוד. אני מאושר מאוד עם השער בתוספת הזמן. הם בזבזו זמן והשופט לא העניש אותם על זה. שער הוא ההשפעה הכי גדולה על משחק ושיניתי את הגישה שלי במחצית בגלל זה".

ויין רוני, שכבש את שער הליגה הראשון שלו העונה, אמר: "זה היה משחק קשה, הם הפכו את המשחק לקשה, זרקו את הגוף שלהם מאחורי הכדור והגנו עם החיים שלהם. הם מנסים להישאר בליגה. השער של ממפיס דפאי לפני המחצית היה משמעותי מאוד בשבילנו. אם לא היינו משיגים את השער הזה, סנדרלנד הייתה נלחמת ומנסה לשמור על התוצאה".

ראחים סטרלינג, קווין דה בראונה שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים. רויטרס
דה בראונה וסטרלינג המאוכזבים/רויטרס

מנג'ר סיטי מנואל פלגריני אמר: "שניים מהשערים שטוטנהאם כבשה היו מנבדל. אני חושב שלא שיחקנו טוב במחצית השנייה, הפרמיירליג תמיד קשה מאוד. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ולשחק כמו ששיחקנו ב-45 הדקות הראשונות. כבשנו שער ואז היו לנו שניים או שלושה מצבים כדי לעלות ל-0:2 ולא ניצלנו אותם. אני חושב שהבעיטה הראשונה של טוטנהאם לשער הייתה בדקה ה-40. במחצית השנייה טוטנהאם שיחקה טוב מאוד". יאיא טורה נפצע בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק מול בורוסיה מנשנגלדבאך בליגת האלופות.

חלוץ טוטנהאם הארי קיין חזר לכבוש אחרי 748 דקות וחגג: "היו הרבה דיבורים עליי, אבל אני מלא בביטחון עצמי ומאמין בעצמי וביכולת שלי. אני נרגש. זה היה ניצחון טוב מאוד נגד קבוצה שהייתה במקום הראשון בטבלה". מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו: "אף פעם לא קל לשחק נגד מועדון כמו מנצ'סטר סיטי כי יש להם הרבה שחקנים מצוינים. אני מברך את השחקנים שלי, הם היו מבריקים, הגיע לנו לנצח. אנחנו שמחים מאוד בשביל הארי קיין. כחלוץ, אתה רוצה תמיד לכבוש וזה היה חשוב מאוד בשבילו ובשביל הקבוצה. אנחנו מאמינים בכישרון שלו ובאיכות שלו".

ארסן ונגר התייחס אחרי הניצחון של ארסנל לשלושער של אלכסיס סאנצ'ס: "לקח לאלכסיס קצת זמן למצוא את הכושר הטוב שלו. הוא לא הגיע מיד לאחר הקופה אמריקה ואחרי תחרות כזו הוא היה זקוק למעט זמן. אלכסיס המתין לשער הראשון שלו הרבה זמן והוא לא רגיל לתקופה בה הוא לא כובש, אז היה לו חשוב מאוד לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully