וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס מתוסכל: "בחמש הדקות האחרונות שיחקנו בפחד"

מאמן ריאל מדריד ניסה להסביר את ה-0:0 המאכזב עם מלאגה. נבאס: "אין לי הסבר איך הכדור לא נכנס, אנחנו מאוד כועסים. אסור להפסיד אף נקודה". מרסלו: "היה שבוע קשה, אבל אין תירוצים"

צילום מסך

בוידאו: מסי מדדה מחוץ לבית החולים

ריאל מדריד היתה יכולה להעפיל אמש (שבת) לפסגת הטבלה, אך אכזבה בגדול כשסיימה ב-0:0 בלבד עם מלאגה בסנטיאגו ברנבאו. "שלטנו במשחק, ייצרנו מצבים והיו לנו הזדמנויות לנצח את המשחק, אבל לא הצלחנו לנצח", אמר רפא בניטס בסיום. "מבחינה פיזית המצב שלנו טוב, אבל בחמש הנקודות האחרונות שיחקנו בפחד, כשהיינו צריכים להיות שקטים".

על הפציעה של חסה אמר המאמן: "היו לו התכווצויות, לא יותר מזה. אחרי הבדיקות נראה מה מצבו".

השוער קיילור נבאס הוסיף: "המשחק היה מסובך מאוד, ניסינו לנצח בכל דרך אפשרית, ואין הסבר מדוע הכדור לא נכנס. כנראה שזה אחד מהמשחקים הללו. כשנירגע, ננסה להבין מה עשינו לא בסדר. כרגע אנחנו מאוד כועסים, היינו צריכים לנצח ולא עשינו זאת. אסור לנו להרשות לעצמנו להפסיד אף נקודה".

על יכולתו האישית אמר השוער: "אני רגוע ומתאמן קשה, היום הצלחתי להיות שם כשהקבוצה היתה צריכה אותי - זו העבודה שלי ואני פשוט מנסה לעשות אותה".

מרסלו הוסיף: "ניסינו מהאגפים, ניסינו מהאמצע, הכדור לא רצה להיכנס. היה לנו שבוע קשה, אבל אין תירוצים. צריך לחשוב על המשחק בליגת האלופות".

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. GettyImages
אחד מהמשחקים הללו. בניטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully