וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: האוהדים קראו לדורה להתפטר, בנין: "אני לא מקנא בו"

ההפסד להפועל חיפה שבר את אוהדי הקבוצה, שלא השיגה ניצחון העונה. האקס ומאמן המנצחת: "מכיר את הלחץ במועדון הזה". דורה: "הם לא הבעיה, גם אני במקומם הייתי צועק ומוציא תסכול"

דרור עינב

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) הפסד 2:1 להפועל חיפה ולאחר חמישה מחזורים, היא אחת משלוש קבוצות בלבד (ביחד עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה) שטרם השיגה ניצחון העונה. אחרי ההפסד, אוהדי נתניה קראו להתפטרותו של המאמן שלומי דורה ובמועדון יש לחץ גדול. בהפועל חיפה מנגד, רשמו ניצחון שני העונה, שנתן הרבה אוויר לנשימה אחרי ההפסד המאכזב בשבוע שעבר להפועל תל אביב.

דורה המאוכזב התייחס להפסד: "אני יוצא מאוכזב מאוד. באנו מאוד נחושים ופתחנו טוב. הפועל חיפה ניצלה טעות קשה שלנו בהגנה כבר בהתקפה הראשונה שלה ולמרות זאת עדיין הצלחנו לחזור למשחק, לשחק טוב ולהגיע למצבים. היינו צריכים להשוות את התוצאה אבל זה לא צלח ובמחצית השנייה הם הסתגרו והתקיפו רק במתפרצות מה שהקשה עלינו מאוד".

"אני חושב שהפוטנציאל שלנו גדול וכואב לאבד נקודות כאלה, בטח שכשבכל שבוע אנחנו מחלקים מתנות. לחץ זה דבר שיש בכדורגל וזכותו של הקהל לצעוק, הם בסה"כ מביעים את האכזבה שלהם. גם אני במקומם הייתי צועק, לא יודע אם הייתי קורא "תתפטר", אבל הייתי פורק את התסכול שלי כמוהם".

"הקהל זו ממש לא הבעיה של מכבי נתניה, הקהל של מכבי נתניה עד היום תמך באנו ונתן את כל הכוח שבעולם ונקווה שימשיך גם ככה. אנחנו נצטרך לספק תוצאות יותר טובות כדי שהם יתחברו אלינו בחזרה. בכדורגל כשאתה למעלה הקהל איתך וכשאתה למטה הקהל מביע את דעתו וזה לגיטימי".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. דרור עינב
לא מתגעגע לאקסית. בנין/דרור עינב

מאמן המנצחת, טל בנין, אמר בסיום: "הניצחון הזה הוא כמו אוויר לנשימה מהסיבה הפשוטה שבמשחקים האחרונים שיחקנו טוב גם כשהפסדנו ואיבדנו נקודות מיותרות. זה כיף להיות אחרי משחקים כאלה כשאתה בלחץ ובסוף אתה עושה את זה. אני גאה בשחקנים שלי. לא באנו לכאן כדי להתגונן, באנו כדי לנצח את המשחק. ראינו שנתניה נמצאת בחוסר סדר ושולחת הרבה שחקנים להתקפה. ברגע שהובלנו ידענו שהם יעשו הכל כדי לנצח וניצלנו את זה לטובתנו".

בהתייחס לקללות של אוהדי נתניה כלפיו אמר בנין: "אין אקסטרה שמחה. אני לא נקמן, יש כאן חבר'ה שימשיכו עם זה עוד כמה שנים קדימה אבל זה פוגע בהם בסופו של דבר.
אני מבין לליבו של שלומי, אני מכיר את הנפשות הפועלות ואת הלחץ שיש במועדון הזה ואני בהחלט לא מקנא בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully