וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "רוצה שהקבוצה תלך ותשתפר", דרוקר: "זה משחק טוב בשבילנו"

26.9.2015 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב התייחס לעלייה לניצחון על מכבי ראשון לציון ולעלייה לגמר גביע ווינר: "אני לא מתרכז ביריבות, צריכים להיות יותר מרוכזים". מאמן המפסידה: "הלוואי ונהיה בצמרת העונה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב היא העולה הראשונה לגמר גביע ווינר אחרי 89:95 על מכבי ראשון לציון. הצהובים התקשו מאוד ונקלעו לפיגור גדול במחצית הראשונה, אך קאמבק אדיר אותו הובילו דווין סמית' וטיילור רוצ'סטי החזיר את הסדר על כנו ושלח את הצהובים לגמר של המפעל הראשון של העונה.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס אמר אחרי המשחק: "אחת המטרות שלנו זה להתחיל את המשחק חזק וטוב, קיבלנו 14 נקודות ברבע הזה בירידה להגנה. אלה רק דברים של מוכנות מנטאלית, לפעמים חצאי גמר יותר מסוכנים מהגמר עצמו, לא באנו מוכנים, אבל אני לוקח את החזרה מ-15 הפרש, בדיוק כמו שקרה לנו נגד נאנטר. רוצ'סטי החזיר אותנו למשחק גם אז. ידענו שזה קרב קשה מול קבוצה אתלטית, החבר'ה צריכים להתרגל לליגה הזאת, זה היה שיעור ברמה גבוהה מאוד. נצטרך את ויטור פבראני בצבע במשחקים מסוימים, נצטרך לנצל את סילבן כשיחזור ואת דווין. טרבור הוא שחקן של מאמץ, זה סגנון די דומה לאלכס טיוס. נגררנו היום לקצב מסוים, וכששברתי את הקצב הייתי צריך לעבור להרכב של נמוכים".

"סילבן מאוד רוצה לשחק, אני עוצר אותו קצת, הוא לא מאה אחוז, יש לו כאבים ברגל, יש לי את השנה את הפריבילגיה לשמור עליו. היו סיפורים כמו עם קווין דוראנט שעשה ניתוח והדברים זזו, הוא נחוש לשחק, אחרי גביע ווינר אני רוצה לתת לו לשחק במשחקי ההכנה נגד מילאנו, וגם לראות איך הוא מרגיש. אני לא מתרכז ביריבות, אני רוצה שהקבוצה שלנו תלך ותשתפר ובסוף מי שיהיה בגמר יהיה בגמר. כולם רוצים להראות את עצמם, אנחנו רוצים לבוא יותר מרוכזים מאיך שהתחלנו את המשחק היום".

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
רוצים להיות בצמרת. דרוקר/ברני ארדוב

מאמן המפסידה, שרון דרוקר אמר: "הכנו את הקבוצה למשחק הזה ואמרתי לשחקנים שזה משחק טוב בשבילנו מול קבוצת יורוליג שמגיעה בפורמה והמטרה שלנו הייתה לשחק חזק ופיזי. לא חושב שאנחנו צריכים לפחד, וזה מה שעשינו. מכבי עשו את ההתאמות ועברו לאחוזי קליעה מדהימים לשלוש, זה הוריד לנו את הביטחון. הובלנו ואחרי זה רדפנו, בשלב הזה של העונה, נלמד את עצמנו, שיחקנו לא רע בהרבה דקות של המשחק. האחוזי קליעה שלהם זה חלק מהמשחק".

"ברור שאפשר לעשות הרבה דברים והרבה התאמות. הלוואי ונהיה שם מתחת למכבי וירושלים, ראיתי את שני המשחקים שהיו אתמול, זאת ליגה קשה, קבוצות מדהימות, אנחנו לא לבד במערכה. יש את אילת, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, כולן קבוצות טובות שהשקיעו, כל משחק הוא קרב, הליגה הזאת הולכת להתפתח להיות כזאת. דרק באיירס נחת בשבת שעברה, הוא עוד לא בלחץ, הוא יצטרך לעשות עבודה אישית בזמן קצר, אבל זה חלק מלחבר שחקן".

שון דאוסון התייחס למשחק: "פתחנו את המשחק בצורה מצוינת, שיחקנו מעולה ברבע הראשון ועד אמצע הרבע השני, קשה לשמור מול מכבי על הפרש כזה לאורך הרבה זמן. אני רק שמח שלא נלחצנו ולא איבדנו ריכוז. אנחנו נבוא לכל משחק לנצח, גם אם יגידו שאנחנו בין הקבוצות הפחות טובות בליגה, נבוא לנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully