וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "לא זוכר מתי כבשתי בפעם האחרונה, אני שמח מאוד"

26.9.2015 / 22:05

חלוץ מכבי תל אביב הגיב לשער שלו, שהוביל את הצהובים ל-0:2 מול מכבי חיפה: "אני מקווה שהמשחק הזה יחזיר לנו ביטחון". סלבישה יוקאנוביץ': "שמח על מה שהקבוצה שלי עשתה במגרש היום"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לנצח אחרי שני משחקים ללא ניצחון. הצהובים, שהוציאו נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים, ניצחו 0:2 את מכבי חיפה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-10 וטיפסה אל המקום השני בטבלה. עדן בן בסט (82) ודור פרץ (93) כבשו את השערים לזכות הצהובים.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזרו לנצח. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

סלבישה יוקאנוביץ' אמר לאחר המשחק: "לא הגיעו לנו דברים במשחק הקודם, היום עשינו התקדמות גדולה. החזקנו בכדור, יצרנו הרבה מצבים ובסוף המשחק הבקענו שערים. כל נקודה היא חשובה למצב הקבוצה. אני לא יודע איך נסיים את העונה, אבל יש לנו עוד הרבה חודשים כדי להשתפר ולהציג כדורגל טוב יותר. זה נורמלי שיהיו לנו משחקים לא טובים כמו בשבוע שעבר, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם הלחץ. אני שמח על מה שהקבוצה שלי עשתה היום על המגרש ומההופעה של הרבה שחקנים. אנו צריכים כבר להסתכל קדימה".

על המשחק הבא מול דינמו קייב: "הפסדנו מול צ'לסי והפסדנו מול רעננה, אנחנו צריכים לקבל את המצב ולהשתפר. זו רק תחילת העונה, נכון ששיחקנו יותר משחקים מקבוצות אחרות, לפעמים אנחנו עייפים אבל לפעמים צריך להבין את המצב. אנחנו צריכים להיות ערוכים לשחק בכמה חזיתות".

עדן בן בסט אמר בסיום: "אני לא זוכר מתי הפעם האחרונה בה כבשתי. לפעמים מספיקות כמה שניות כדי לכבוש. אני שמח מאוד שכבשתי ושניצחנו. אני לא חושב שמדברים על המעמד שלי, אני רוצה לשחק והמקום שלי הוא על המגרש, אני שמח שאני מוכיח את זה.

"אני מקווה שהמשחק הזה יחזיר לנו ביטחון. יש עומס על הקבוצה, אבל יש לנו סגל רחב. אני שמח שאנחנו מתמודדים עם זה היטב. אנחנו לא רוצים לחשוב על זה שליגת האלופות תפגע בנו בליגה, יש לנו סגל חזק, הרבה שחקנים טובים, ואני מאמין שנזכה באליפות גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully