וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אבדוק מה לא בסדר גם אצלי וננסה להשתפר"

מאמן הפועל באר שבע לקח אחריות אחרי ה-1:0 מול הפועל עכו והודה: "ציפינו להיות עם יותר נקודות בשלב הזה". גורש: "נצטרך ללמוד לשחק מול קבוצות שמסתגרות". הוכנבוים: "יש פה שחקנים עם לב"

one

הפועל באר שבע רשמה הערב (שבת) הפסד שני לעונת 2015/16 ועשתה את זה בצורה די אומללה. האדומים נראו רע והפסידו 1:0 להפועל עכו במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. סמואל גילמור כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-14 וסידר לעכו ניצחון שלישי העונה ושיפור מאזן הנקודות שלה לתשע, לעומת שבע בלבד של באר שבע.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
הפסד מאכזב במיוחד. בכר/ניב אהרונסון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר נשמע מאוכזב בסיום: "זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה, איבדנו את הסבלנות מוקדם מדי, לא ייצרנו מצבים כמעט. לא היה משחק טוב, צריך לבדוק מה לא בסדר ולשפר את זה במשחקים הבאים.

"במשחקים הקודמים הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים להוציא יותר נקודות. היום הפסדנו בצדק, כי הגיע לעכו לנצח, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. זה הפסד מאכזב מאוד, ציפינו להיות עם יותר נקודות בשלב הזה.

"עשינו טעויות, הקבוצות באות מוכנות נגדנו, אני לא יכול להאשים אף שחקן, כל הקבוצה לא תפקדה, אני אבדוק מה לא בסדר אצלי וננסה להשתפר. כל משחק לגופו, אני מתאים את עצמי עם השיטה והשחקנים. עשינו רק שני שינויים מהמשחק בשבוע שעבר. דן ביטון שחקן טוב והיה בסדר גמור היום. כל משחק הוא לגופו".

שוער באר שבע דודו גורש, שפגש את האקסית שלו, אמר: "התחושות היו מוזרות לשחק נגד עכו, אבל כשנגמר הטקס ההתרגשות חלפה וחבל שהפסדנו. התרגשתי בטקס, אני מכיר את האנשים פה כמו משפחה ואני אוהב אותם, אבל שכחתי את זה כשהתחיל המשחק. חבל שהפסדנו, רציתי שזה ייגמר בניצחון ואז יהיה יותר מתוק. הדרך הכי טובה לצאת מתקופה כזו לא טובה היא ניצחון. קבוצות באות לשחק סגור וטקטי נגדנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
דודו גורש שוער הפועל באר שבע (אמצע). ניב אהרונסון
שם את ההתרגשות מאחוריו, אבל זה לא הספיק. גורש/ניב אהרונסון

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים אמר: "ההכנה שלנו לעונה לא הייתה אידיאלית, אבל יש פה שחקנים עם לב גדול ונשמה, וראינו את זה היום. נכנסו טוב למשחק, המעבר שלנו מהחלק האחורי לחלק הקדמי היה מצוין ובאחת הפעמים גם הצלחנו לכבוש. היינו חסרי ריכוז ומיומנות ולכן לא הצלחנו לכבוש את השני, אבל אנחנו מרוצים".

מאמן עכו התייחס למשחק במחזור הבא מול מכבי תל אביב: "כל משחק הוא אופרה אחרת, כל משחק הוא משהו חדש. אנחנו נעשה את המקסימום מול מכבי תל אביב וננסה לעשות תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully