וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 1:4 את נאנט, הפסד לליון

האלופה פיגרה במחצית הראשונה, אבל זלאטן השווה (48) ורחוק כעת רק שער אחד משיאן השערים פאולטה, כשלאחר מכן די מריה בישל לקבאני והבקיע בהקפצה אומנותית. ליון הפסידה 3:1 בבורדו

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
ממשיך לספק תוצרת. אנחל די מריה עם זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן הבטיחה לעצמה עוד שבוע במקום הראשון בליגה הצרפתית, אחרי שניצחה הערב (שבת) 1:4 בחוץ את נאנט, עליה גברה גם ב-11 המפגשים הקודמים. ליון פספסה הזדמנות להתקרב אליה בפסגה כשהפסידה 3:1 בבורדו.

נאנט - פריס סן ז'רמן 4:1

האלופה פיגרה לראשונה העונה בליגה, אבל ידעה להפוך והיא עדיין ללא הפסד בכל המסגרות מאז רבע גמר ליגת האלופות מול ברצלונה ב-21 באפריל. נאנט הגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים של 2:0, אבל קטעה את הבצורת שלה עם שער מוקדם של יאסין באמו, שנגח אל הרשת בדקה ה-11 וחגג עם סלטה נהדרת. פריס סן ז'רמן חיפשה את השוויון, ומצאה אותו בדקה ה-48 עם גול של זלאטן, אחרי ניסיון ראשון של אנחל די מריה שנעצר. השבדי הגיע ל-108 שערים במדי פ.ס.ז', רק אחד פחות משיאן כל הזמנים פדרו פאולטה. בדקה ה-65 נכנס אדינסון קבאני, ושמונה דקות הספיקו לו כדי לנגוח לרשת את הכדור החופשי של די מריה. הארגנטינאי הבקיע את השלישי בעצמו עם הקפצה אומנותית מעל רמי ריו, אחרי מסירה של חאבייר פסטורה בדקה ה-80. די מריה כבר עם שלושה שערים ושלושה בישולים בחמישה משחקים בפ.ס.ז'. המגן סרז' אורייה חתם עם וולה בתוספת הזמן.

בורדו - ליון 1:3

רק במחזור הקודם הושפלה בורדו עם 6:1 מביך בחוץ מול ניס והערב הוציאה את העצבים דווקא על ליון. אחרי התיקו הסוער מול מארסיי, ליון יצאה לשבאן דלמאס ללא אלכסנדר לקאזט שנפצע בגבו ובלי מלך השערים שלה נראתה אומללה בעיר היין. ווהבי חאזרי כבש את הראשון (16) ובישל את השני לירוסלב פלאשיל הצ'כי. פאבלו קסטרו הבלם הברזילאי כבש את השלישי בתוספת הזמן של המחצית. קלודיו בובו צימק בדקה ה-78, אך ליון חזרה הביתה ללא נקודות ורחוקה כבר 8 נקודות מפריס בפסגה.

יאסין באמו שחקן נאנט חוגג. רויטרס
סלטה יפה. יאסין באמו/רויטרס

משחקים נוספים:

באסטיה - טולוז 0:3
לבאסטיה: ז'וליאן פאלמיירי (8), סבסטיאן סקילאצ'י (31 ו-43)

קון - גאזלק אז'קסיו 0:2
לקון: רוני רודלן (28), עמנואל אימורו (55)

ראן - טרואה 1:1
לראן: פאלו דיאן (71). לטרואה: ז'סי פי (11)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully