וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תיקו דרמטי לכיאל וברייטון, הפסד נוסף לצ'רלטון ולוזון

מוליכת הצ'מפיונשיפ הובילה 1:2 ללא תומד חמד הפצוע, אבל ספגה בתוספת הזמן ב-2:2 מול בולטון. 90 דקות לכיאל. צ'רלטון נחלה הפסד ליגה שלישי רצוף, 2:1 בקרדיף. 71 דקות לעומר דמארי בניצחון זלצבורג

שחקן סלטיק ניר ביטון מבקיע מול אייאקס. רויטרס
עוד 90 דקות, אבל תיקו מאכזב מאוד בליגה. ניר ביטון/רויטרס

יום שבת העמוס במשחקים הגיע, והכניס לפעולה לא מעט שגרירים שלנו מעבר לים. ניר ביטון, קשרה של סלטיק שנמצא בכושר טוב מאוד בתקופה האחרונה, פתח בהרכב סלטיק ושיחק 90 דקות, אבל האלופה הסקוטית אכזבה עם 0:0 ביתי מול הארטס השלישית והיא רחוקה 4 נקודות מאברדין המוליכה, כשלזכותה משחק עודף. אפה אמברוז, בלמה של מ.ס אשדוד לשעבר הורחק בתוספת הזמן.

תומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל ברייטון, שהייתה קרובה מאוד לניצחון, אבל ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ מול בולטון. בירם כיאל פתח ושיחק 90 דקות מול מאמנו בסלטיק לשעבר ניל לנון ובובי זאמורה, מחליפו של חמד בחוד של ברייטון, סידר לסטפנס את הראשון בדקה ה-31. ג'יימי מרפי כבש את השני כעבור ארבע דקות, אך גם הורחק בדקה ה-74 במצב של 1:2 לאורחים ועמוק בתוספת הזמן גארי מדלין כבש את השוויון וגזל מברייטון שתי נקודות. ברייטון מוליכה את הטבלה עם 21 נקודות, 4 נקודות יותר ממידלסבורו, לה יש משחק חסר.

* עומר דמארי חזר מפציעה ושיחק 71 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, אבל מי שגנב את ההצגה היה ג'ונתן סוריאנו שותפו של דמארי לחוד שהפציץ רביעייה ב-4:2 על מאטרסבורג.

רועי קהת נכנס כמחליף (63) במדי אוסטריה וינה שגברה 0:1 על וולפסברגר ועלתה למקום השלישי.

מי שנמצא במצב הרבה פחות טוב בליגה הקשה הזו הוא גיא לוזון וקבוצתו צ'רלטון, שנחלו הערב הפסד ליגה שלישי ברציפות, הפעם 2:1 בחוץ מול קרדיף סיטי היורדת מהפרמיירליג. הארן גרנט, הילד שנכנס כמחליף בצ'רלטון במחצית כבש שער יתרון לקבוצה של לוזון בדקה ה-49, אבל ג'ון מייסון ושון מוריסון סידרו מהפך למארחים ודרדרו את צ'רלטון למקום ה-17, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

גנט האלופה הבלגית ניצחה 1:3 בחוץ את בוורן ונצמדה לצמרת הגבוהה. קני סייף ישב על הספסל אך לא שותף, חאתם אלחמיד ורמי גרשון הפצוע לא נכללו בסגל.

* מונס דאבור פתח ושיחק 90 דקות במדי גראסהופרס, שסיימה ב-1:1 ביתי מאכזב מול סט. גאלן ופספסה הזדמנות להיצמד לבאזל המוליכה, שתארח מאוחר יותר את לוגאנו.

* שרן ייני שיחק 90 דקות כקשר אחורי בהרכב של ויטסה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול הירנביין

* עומר ורד פתח ושיחק 67 דקות בהרכב של הכוכב האדום שגברה 0:2 על נובי פזאר ופתחה פער גדול בפסגת הליגה הסרבית.

* ביברס נאתכו לא שותף ב-1:1 הביתי של צסק"א מוסקבה המוליכה מול לוקומוטיב מוסקבה סגניתה. דומביה וניאסה כבשו בפנדלים במחצית הראשונה, צ'ורלוקה הבלם הקרואטים של האורחים הורחק בצהוב שני תשע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully