וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי ייעדר 8-7 שבועות, לואיס אנריקה: "עכשיו נראה מה אנו שווים"

הארגנטינאי, שנפצע בפתיחת המשחק מול לאס פלמאס, סובל מקרע פנימי ברצועת ברך שמאל ועלול להחמיץ את המפגש מול ריאל מדריד שייערך ב-21 בנובמבר. מאמנו: "כולם צריכים להעביר הילוך"

צילום מסך

צפו במסי מדדה מחוץ לבית החולים

ברצלונה צלחה בשלום את משחק הבית שלה מול לאס פלמאס הצנועה, אך איבדה במשחק הזה את הכוכב הגדול שלה ליאו מסי. הארגנטינאי נפצע בבירכו ממש עם פתיחת המשחק אחרי שניסה לבעוט ותוקל על ידי שחקן הגנה של האורחים. מסי ניסה להמשיך אך דידה על רגלו השמאלית והוחלף בדקה העשירית.

הכוכב הארגנטינאי פונה מיד לבית החולים בברצלונה, וכעבור שעה המועדון הקטלאני הודיע שמסי סובל מקרע פנימי קטן ברצועת ברך שמאל והוא ייעדר כשבעה עד שמונה שבועות מהמגרשים. המשמעות היא שמסי בספק גדול מאוד לקלאסיקו הראשון מול ריאל מדריד שייערך בעוד פחות מחודשיים, ב-21 בנובמבר בסנטיאגו ברנבאו ויחמיץ ככל הנראה את משחקה של נבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל מול נבחרת ברזיל שבוע לפני כן.

לבארסה מצפים כעת שני משחקים קשים בליגת האלופות מול לברקוזן ולאחר מכן משחק חוץ מול סביליה בליגה. צריך לזכור שגם ראפינייה פצוע בצורה קשה וייעדר תקופה ארוכה, כך שמי שעשוי להיכנס לנעליים של הפרעוש בתקופה הקרובה הוא מוניר, הילד שהחליף את מסי גם היום במהלך המשחק מול לאס פלמאס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (למטה). AP
מסי אחרי הפציעה/AP

"תמיד עצוב כששחקן נפצע, וכשזה קורה למסי אז עוד יותר. כולנו יודעים כמה הוא חשוב לקבוצה הזאת", אמר לואיס אנריקה בסיום. "מסי מכריע עבורנו הרבה משחקים, ועכשיו כל הקבוצה צריכה להעביר הילוך. אנחנו קבוצה, ונצטרך להתגבר על זה. עכשיו נראה מה אנחנו שווים, ואין לי ספק שיהיה בסדר. האם יחזור לקלאסיקו? אנחנו לא חושבים על זה כרגע. אנחנו עוסקים רק במשחק הבא שלנו, מול לברקוזן. העובדה שהוא נפצע לא אומרת שנשנה את סגנון המשחק שלנו".

על המשחק עצמו אמר מאמן הקטלאנים: "שיחקנו משחק די שלם והיו לנו הרבה הזדמנויות לסגור עניין".

הבלם מארק בארטרה הוסיף: "זה עצוב מאוד עבורו ועבורנו. הוא השחקן הכי טוב בקבוצה, אבל צריך להתגבר על זה. הניצחון על לאס פלמאס היה התחלה טובה".

סרחיו בוסקטס התייחס גם הוא לפציעה: "זה היה רגע הגרוע במשחק, אם ליאו מתלונן על משהו ומבקש להתחלף, אנחנו מבינים שקרה משהו לא טוב. הטוב בעולם יחסר לנו, אבל אסור להוריד את הראש".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (שמאל). AP
כולם מודאגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully