וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: הקלאסיקו הראשון של העונה ב-21/11, 21:30 שעון ישראל

ריאל מדריד תארח את ברצלונה מיד לאחר שבועיים של פגרת נבחרות, במהלכה ארגנטינה תפגוש את ברזיל במוקדמות המונדיאל. פפה נפצע בירך, ייעדר שבועיים ויחמיץ את הדרבי מול אתלטיקו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נכון, נשארו עוד כמעט חודשיים, אבל אף אחד לא באמת יכול לחכות: ההתאחדות הספרדית הודיעה היום (שבת) כי הקלאסיקו הראשון של העונה, בו תארח ריאל מדריד את ברצלונה, יתקיים ב-21 בנובמבר, יום שבת וייצא לדרך בשעה 21:30 שעון ישראל.

גם בעונה שעברה אירחה ריאל את הקלאסיקו הראשון של העונה וניצחה בסנטיאגו ברנבאו 1:3 את ברצלונה. הקטאלנים, במשחקו הראשון של לואיס סוארס אחרי ההשעייה אותה ספג בעקבות הנשיכה במונדיאל, עלו אז ליתרון כבר בדקה הרביעית משער של ניימאר אחרי בישול של החלוץ האורוגוואי, אולם ריאל הפכה עם פנדל של כריסטיאנו רונאלדו (35) ושערים של פפה (50) וקארים בנזמה (61). הבלאנקוס נראו אז עליונים מול היריבה המושבעת, אולם כולם זוכרים איך הסתיימה העונה: עם טרבל גדול של בארסה, כולל ניצחון 1:2 בסיבוב השני מול ריאל, שרוצה עכשיו נקמה.

המשחק יגיע לשתי הקבוצות בתזמון לא נוח במיוחד, מיד אחרי שבועיים של פגרת נבחרות, שתוקדש בדרום אמריקה למוקדמות המונדיאל ובאירופה, לפלייאוף העלייה ליורו 2016. גם בריאל וגם בברצלונה יחזיקו אצבעות ויתפללו שאף אחד מהשחקנים שלהם לא ייפצע במהלך השבועיים האינטנסיביים הללו, כאשר בין היתר, ב-13 בנובמבר ארגנטינה תארח את ברזיל למשחק רותח במסגרת המוקדמות וארבעה ימים לאחר מכן, סגנית אלופת העולם תצא לקולומביה.

מי שכבר הספיק להיפצע לריאל ויחמיץ את השבועיים הקרובים הוא פפה. הבלם הפורטוגלי סובל מפציעה בשריר הירך והוא יפספס את משחק הבית הערב (שבת, 19:15, ערוץ 50) מול מלאגה, את משחק החוץ בליגת האלופות ביום רביעי נגד מאלמו ומעל הכול, את הדרבי בוויסנטה קלדרון מול אתלטיקו מדריד בעוד שמונה ימים. הוא ינסה להיות כשיר למשחק של נבחרת פורטוגל במוקדמות היורו בשמיני באוקטובר, בבית מול דנמרק.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין), כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
שבוע מעניין מחכה למסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully