וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני בנט מצטרף לטורונטו, פול פירס: "אם נזכה באליפות, אפרוש"

הבחירה מספר 1 בדראפט 2013 ישוב למולדתו עם חוזה נמוך בניסיון להציל את הקריירה הדועכת. הפורוורד הוותיק שהצטרף לקליפרס חולם, פיל ג'קסון: "אולי זו העונה האחרונה של קובי בלייקרס"

אימג'בנק GettyImages

אנתוני בנט, הבחירה מספר 1 בדראפט 2013, שמסתמן במהרה כאחד הבאסטים הגדולים בתולדות ה-NBA, עובר לטורונטו.

בנט, שהחל את הקריירה בקליבלנד ועבר בתחילת העונה שעברה למינסוטה במסגרת הטרייד על קווין לאב, החליט לחתום בראפטורס תמורת 947,276 דולר לעונה, לאחר שעשה ביי-אאוט מהטימברוולבס (שחיפשו ללא הצלחה טרייד עליו) ועבר לרשימת ה"וויברס". בנט הרשים בקיץ במדי נבחרת קנדה ויקווה שהמעבר למדינה בה נולד ישפר מעט את הקריירה המתסכלת שלו.

* פול פירס, אחד השחקנים הבולטים בליגה בשני העשורים החולפים, חושב על הפרישה. פירס ייכנס בקרוב לעונתו ה-18 בליגה, במדי לוס אנג'לס קליפרס, שם הוא חבר למאמן עמו זכה באליפות בבוסטון, דוק ריברס. לקראת העונה אמר הפורוורד הוותיק, שחזר לעיר הולדתו, ביום התקשורת של הקבוצה: "אם נזכה באליפות השנה, כנראה שאסיים עם הכדורסל, אם לומר את האמת. זה יהיה חלום, להיות בבית ולקחת את גביע האליפות ברחובות העיר. אני נרגש מהאפשרות הזו".

* גם קובי בריאנט נמצא בדמדומי הקריירה שלו, אולם המאמן שלקח עמו חמש אליפויות, פיל ג'קסון, סיפק הצהרה מפתיעה: "אני לא חושב שזו העונה האחרונה של קובי בליגה, אבל אולי זו העונה האחרונה שלו בלייקרס".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
קובי ישחק במקום אחר?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully