וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "לא לכל מי שמעורב בכדורגל בישראל הייתה סבלנות לתהליך"

הבעלים של מכבי תל אביב דיבר בקנדה על תקופתו בתפקיד: "התכנית שלי הייתה ארוכת-טווח וציפיתי להפסיד כסף בהתחלה, עד שלקבוצה תהיה התרבות אותה אני רוצה להנחיל"

one

מכבי תל אביב, אלופת שלוש השנים האחרונות בליגת העל, עדיין מנסה להבין איך לתמרן בין ליגת האלופות, אליה שבה העונה לאחר עשור של הפסקה, לבין הליגה המקומית. הצהובים הובסו 4:0 מול צ'לסי במשחק הפתיחה של הצ'מפיונס, חזרו לארץ ונראו רע בהפסד הסנסציוני 2:1 בבית מול הפועל רעננה. הערב (שבת, 20:05, ערוץ 1), הם יתארחו למשחק המרכזי של המחזור החמישי אצל נועלת הטבלה מכבי חיפה, שתשמח להעמיק את המשבר הצהוב.

בינתיים, הבעלים מיטש גולדהאר העניק ראיון לאתר "Canadian Jewish News" וסיפר מעט על תחושותיו בפתיחת העונה הנוכחית: "התכנית שלי הייתה תכנית ארוכת-טווח. ציפיתי להפסיד כסף בשנים הראשונות שלי, עד שלמכבי תל אביב תהיה את התרבות אותה אני רוצה להנחיל. חשבתי שהדרך בה אנו עושים את הדברים היא מה שחשוב והתוצאות יגיעו בעקבות הדרך. רציתי לבסס תרבות בה יש כבוד לקבוצה והבנה שאף שחקן לא גדול יותר מהמועדון. זה כולל מוסר עבודה ראוי, סטנדרטים גבוהים של אימונים ומחויבות לאורח חיים מקצועני של שחקן כדורגל. התרבות הזו הצריכה יותר משמעת... ולא לעגל פינות בכל הנוגע לאימונים, תזונה וכושר".

גולדהאר הוסיף: "זה תהליך ממושך ולא לכל מי שמעורב בכדורגל בישראל יש את הסבלנות לתהליך כזה. במשך השנים הראשונות שלי כבעלים, היו הרבה אנשים שחשבו שמכבי צריכה להשיג תוצאות טובות יותר. הייתי מוכן לחיות עם כל הביקורת, בידיעה שברגע שהתהליך יסתיים, הקבוצה תהיה מוכנה וטובה לאורך זמן".

לסיכום הוא אמר: "אני חושב שזה טוב שהכדורגל האירופי שם לב לקבוצה ישראלית, שמורכבת ברובה מיהודים. מיליוני אוהדי כדורגל באירופה רואים קבוצה מרשימה מישראל וזה אומר משהו חיובי על ישראל בתקופה בה אנחנו לא תמיד מקבלים יחס חיובי בתקשורת".

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב עם דגל קנדה ודגל ישראל. ברני ארדוב
מרוצה מהייצוג באירופה. גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully