וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים של הפסקה: גביע הפדרציה חוזר לאילת

טורניר הבית האזורי האירופאי/אפריקאי מספר 1 ייערך בעיר הדרומית, שאירחה אותו בין השנים 2011 ל-2013. מלבד ישראל, 13 נבחרות נוספות יתמודדו על העלייה לפלייאוף

שחר פאר. ניר קידר,
חוזרים לאילת. שחר פאר/ניר קידר

איגוד הטניס הישראלי הודיע היום (שבת) כי ישראל נבחרה בפעם הרביעית לארח את טורניר גביע הפדרציה, המקבילה הנשית לגביע דייויס. הטורניר יתקיים באילת, בשבוע הראשון של חודש פברואר הקרוב, במסגרת הבית האזורי האירופאי/אפריקאי מספר 1.

מלבד ישראל, 13 נבחרות נוספות יתמודדו על הזכות לשחק בפלייאוף העלייה לבית העליון 2, כאשר שתי נבחרות יעפילו לפלייאוף מהבית האזורי. ישראל אירחה את הטורניר בין השנים 2011 ל-2013 ולאחר שנתיים בהן הוא התקיים בבודפשט, החליטו ראשי ה-ITF להשיבו לאילת: "אנחנו משוכנעים שגם הפעם, כמו בעבר, תארגנו אירוע למופת", נמסר בהודעה הרשמית של ה-ITF לאיגוד הטניס.

בטורניר ישתתפו ישראל, בריטניה, קרואטיה, גאורגיה, הונגריה, טורקיה, בלגיה, אוקראינה, בולגריה, פורטוגל, לטביה, שבדיה, אסטוניה ודרום אפריקה.

יו"ר האיגוד אסי טוכמאיר מסר: "אנחנו שמחים לארח שוב את המשחקים באילת. זה חשוב מאוד לשחקנים הצעירים שלנו ולילדים, שיוכלו לראות מקרוב את השחקניות בטופ העולמי. השחקניות הללו משחקות בטורנירים הגדולים בעולם וכאן יש לקהל הישראלי הזדמנות מצוינת לראות הרבה מהן בזמן קצר בפעולה. צפויה לנו חווית טניס בלתי רגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully