וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה קלה: עומרי כספי במקום ה-242 בדירוג שחקני ה-NBA של ESPN

הפורוורד הישראלי של סקרמנטו זכה לציון 25.9 וזינק תשעה מקומות לעומת הדירוג של השנה שעברה. ההפתעה הגדולה: חברו החדש לקבוצה, רייג'ון רונדו, צלל מהמקום ה-37 עד למקום ה-223

אימג'בנק GettyImages

דירוג שחקני ה-NBA המסורתי של ESPN נמשך הלילה (בין שישי לשבת) עם מקומות 201-250, כאשר גם הנציג שלנו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עומרי כספי, נכנס לרשימה ואף סיפק קפיצה קטנה ביחס לעונה שעברה.

כספי, שמתחיל את העונה השנייה שלו בקדנציה השנייה בסקרמנטו קינגס, השתחל למקום ה-242 מבין 400 שחקני הליגה אותם מדרגת הרשת. מדובר במיקום לא רע בכלל ובעיקר, בזינוק של תשעה מקומות ביחס לעונה שעברה, אז דורג 251. הציון שכספי קיבל מהמדרגים היה 25.9 והעלייה הקטנה שלו בדירוג היא עוד סימן לעונה הטובה יחסית שעברה עליו במדי הקינגס אשתקד.

אלא שעם כל הכבוד לכספי, ההלם הגדול של הדירוג היה רייג'ון רונדו, שדורג רק במקום ה-223. רונדו, שלאחרונה הצטרף אף הוא לסקרמנטו אחרי תקופה איומה במיוחד בדאלאס מאבריקס, צלל מהמקום ה-37 בו דורג בעונה שעברה והוא ינסה לשקם את הקריירה הדועכת שלו בבירת קליפורניה.

עוד שמות מעניינים שדורגו הלילה? טרבור בוקר (יוטה, 201), וינס קרטר (ממפיס, 211), מו וויליאמס (קליבלנד, 213), לואיס סקולה (טורונטו, 215), ניק יאנג (לייקרס, 217), מריו צ'אלמרס (מיאמי, 218), זאק לוין (מינסוטה, 226), בנו אודריך (ממפיס, 231), מריו הזוניה (אורלנדו, 236).

עומרי כספי סקרמנטו קינגס. AP
עונה לא רעה בחזרה לסקרמנטו. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully