וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הליגה נפתחה עם ניצחון גדול של מכבי ראשון לציון בדרבי

הקבוצה של גלעד מאור גברה על האלופה נטולת עידן מימון ופיליפ מריאן 23:32. רנטו ווגרניץ' בן ה-40 הצטיין. המאמן המנצח: "התגעגעתי לחזור הביתה". מכבי תל אביב ניצחה באשדוד

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. מגד גוזני
ככה פותחים עונה/מגד גוזני

הדרבי הראשוני חתם את המחזור הראשון בליגת הכדוריד, והביא איתו ניצחון צהוב של 23:32 על האלופה. הקבוצה של דאמיר סטויאנוביץ' שחסר את עידן מימון המורחק ופיליפ מריאן הפצוע, נחלה הפסד כואב מאוד, במשחק בו הצטיין הסלובני רנטו ווגרניץ' בן ה-40, עם עשרה שערים.

הירבו לכבוש להפועל ראשון לציון: טל הרשקוביץ 5 מ-9, צ'ודונובסקי ועוז חממי 4 כ"א, מילורד קריבוקאפיץ' 3 מ-8. הירבו לכבוש למכבי ראשון לציון: ווגרנץ 10 (מ-15 - 66%), דור גבע 4 (מ-6) ואריאל רוזנטל 4 (מ-4), דניאל פרידמן ועמית סטלמן 3 כ"א.

מאמן מכבי ראשון לציון גלעד מאור סיכם: "התגעגעתי לחזור הביתה. היום ניצחנו, רצינו יותר ושיחקנו יותר קבוצתי, אבל זו רק תחילת הליגה וזה לא קלישאה. כולם יודעים מה קרה בעונה שעברה, כשהפועל סיימה במקום השלישי ולקחה לבסוף את האליפות מול מכבי שסיימה ראשונה".

המאמן המפסיד דאמיר סטויאנוביץ' אמר בסיום: "זה הבדל גדול ממה שציפיתי לפני המשחק. אני לא מאשים אף אחד. אני לוקח את האחריות על עצמי, ונמשיך ונאבק".

משחקים נוספים:

הפועל אשדוד - מכבי תל אביב 30:27

הפועל רמת גן - א.ס רמת השרון 29:29

הפועל פתח תקוה - א.כ נס ציונה 31:25

אס"א תל אביב - קרית מוצקין 23:38

מ.כ חולון - בני הרצליה 28:20

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. מגד גוזני
חגיגות בצהוב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully