וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מתוסכל: "לעתים זה נראה כמו קומדיה של טעויות"

25.9.2015 / 17:30

מאמן הפועל ירושלים ניסה להסביר את ההפסד להפועל תל אביב: "חבל, זה מראה שיש לנו הרבה עבודה". קטש מרוצה מרות'בארט: "שחקן מצוין, הרבה זלזלו בו". אוונס: "ניצחון שנותן לנו ביטחון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב עלתה היום (שישי) לחצי גמר גביע ווינר, כשגברה בביתה 66:72 על הפועל ירושלים. החבורה של עודד קטש נראתה טוב מאוד, בעוד לזו של דני פרנקו נותרה עוד המון עבודה עד פתיחת העונה.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
יודע שהמלאכה רבה. פרנקו/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש אמר בסיום: "אני לא מופתע, אני שמח. לא נראינו טוב במשחקי האימון וגם היום המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, יש לנו דברים לעבוד עליהם. במחצית השנייה נתקענו התקפית, עשינו גם טעויות הגנתיות, אבל בסדר, זה שלב מוקדם".

על רוברט רות'בארט, שקלע 15 נקודות, אמר רכז העבר: "הוא שחקן מצוין ושחקן מוכח, הוא לא בא לפה כדי להוכיח משהו. הוא עשה עונה מדהימה בעונה שעברה ויש הרבה אנשים שזלזלו בו. ראו בדקות הראשונות שלו את הכישרון. יש לו חיבור טוב עם רביב ואני אוהב מאוד את האווירה שהוא משרה על הקבוצה".

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "הייתי צריך לזכור בכל דקה על המגרש, מי זוכר מה ובאיזה תרגיל. לכריס אוונס יש יכולות מצוינות אבל עוד יקח זמן עד שהוא יוכל להוציא את הכי טוב שלו. בסך הכל במסגרת המגבלות שלנו בנינו את הדבר הכי טוב שאפשר. כשמונעים את משחק הריצה של ירושלים עושים צעד משמעותי לעצור אותם, אני מרוצה מהרבה דברים הגנתיים, צריך לשפר את התקשורת ויש עוד הרבה עבודה. גם הקבוצה שלי השנה מאוד מאתגרת כי יש לנו אפסייד מסוים, אני נהנה לעבוד עם הקבוצה באימונים. כשנמצאים בעסק הזה אין לי בעיה לשים רף גבוה לקבוצות שלי. אני מאוד בלחץ, אבל לא יותר משנה שעברה, זה לא שונה מהלחץ שבאילת ובגלבוע/גליל. הלחץ והדרייב קיים שם. הלחץ הוא תמיד קיים, אני אוהב את הלחץ".

כריס אוונס שהצטיין עם 18 נקודות, הוסיף: "הקהל עזר לנו מאוד, הצלחנו לעלות למחצית השנייה עם הרבה תשוקה וזה מה שניצח לנו את המשחק. אני שמח שהצלחתי לקלוע כמה אלי-אופים, זה מלהיב את הקבוצה ומריץ אותה. רצינו לנצח במשחק הזה, כי פגשנו קבוצה ברמה גבוהה מאוד. הניצחון הזה נותן לנו ביטחון".

עוד באותו נושא

גביע ווינר: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 66:72

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. קובי אליהו
רגליים על הקרקע. קטש/קובי אליהו

מנגד, המאמן המפסיד דני פרנקו אמר בסיום: "לא ידעתי יותר מדי למה לצפות, גם באימון אנחנו רק מנסים לארגן את עצמנו מחדש ולפעמים זה נראה כמו קומדיה של טעויות. בסוף הלכנו להרכב של סוף השנה שעברה וחזרנו, אבל אז הפסדנו בגלל כמה טעויות. חבל וכל הפסד מבחינתנו הוא מיותר. זה מראה שיש לנו הרבה עבודה. לכוון כל כך הרבה שחקנים בזמן קצר זה לא פשוט. אנחנו צריכים לעבוד, ראינו היום שיש לנו הרבה עבודה".

במסיבת העיתונאים הוסיף פרנקו: "את הציפיות לא אני בניתי, לא שמעתם ממני הצהרות. אני לא דיברתי ולא שמעתם ממני שום דבר. אני כרגע מאמן אחלה קבוצה, קבוצה טובה שצריכה זמן להתחבר. המשחק של היום מראה שיש לנו הרבה מאוד עבודה, כי אנחנו עדיין לא מספיק מתואמים. אנחנו צריכים להדביק את עצמנו ביחד וזה לא קל, זה ייקח זמן. חבל לי שאנחנו לא משחקים מחר, אבל הזמן יעשה לנו טוב. באנו לא מוכנים. בסופו של דבר בא לפה קהל מאוד גדול שלנו והדבר הגדול שמפריע לנו זה ששלחנו אותם הביתה מאוכזבים. נביא את הסירה הזאת לאיפה שהיא צריכה להיות".

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין, שנעדר ממשחקי הנבחרת בקיץ בשל פציעה, הוסיף: "אני מרגיש מצוין, לא הצלחתי להיות עם הנבחרת, ניצלתי את הקיץ הזה בשביל להיות מוכן להפועל ירושלים, זה חלק מהכדורסל. מאוד קל לצפות לדברים, אבל אנחנו בסגל מלא רק שלושה אימונים בקושי, גם זה לא. זה יכול לשחק לשני הצדדים, זה נותן לנו אולי יתרון, אבל זה גם כאב ראש גדול.

"ברור שאנחנו מאוד מאוכזבים, זה חלק מהעונה, אנחנו לא מוכנים ולא קרובים להיות מוכנים. היה קשה לצפות למשהו מהמשחק הזה, אנחנו קבוצה חצי חדשה עם הרבה שינויים מהעונה שעברה, לא יודע אם מישהו יכול היה לצפות משהו מהמשחק הזה, אף אחד לא יכל לומר שאנחנו באים לנצח 20 הפרש את הפועל תל אביב במגרש הביתי שלהם. היו לנו 7 או 8 דקות טובות, מעבר לזה היה כדורסל מאוד בינוני היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully