וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: יונייטד ראשונה אחרי 0:3 על סנדרלנד, צ'לסי סחטה 2:2

ממפיס, רוני ומאטה העלו את השדים האדומים לפסגה. הבלוז חזרו מ-2:0 ל-2:2 עם ניוקאסל. שלושער לאלכסיס סאנצ'ס ב-2:5 של ארסנל על לסטר, צמד לסטארידג' ב-2:3 של ליברפול על וילה

אחרי ה-1:4 המרשים של טוטנהאם על מנצ'סטר סיטי, הפרמיירליג קיבלה הערב (שבת) מוליכה חדשה, כשמנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 בקרב קצוות את סנדרלנד ועלתה לראשות הטבלה, לראשונה מאז הפרידה מאלכס פרגוסון (מאי 2013). ארסנל הנחילה הפסד ראשון ללסטר עם 2:5 גדול בכיכובו של אלכסיס סאנצ'ס כבש שלושער. דניאל סטארידג' כבש צמד ב-2:3 של ליברפול על אסטון וילה. במשחק שנעל את היום סחטה צ'לסי 2:2 מניוקאסל.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
קטע כמעט 1,000 דקות ללא שער. ויין רוני/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:3

השדים האדומים ניצלו את התבוסה של מנצ'סטר סיטי ועלו למקום הראשון בעזרת ניצחון שלישי ברציפות. אנתוני מרסיאל הלוהט אמנם לא כבש הפעם, אבל ממפיס דפאי חגג שער בכורה בפרמיירליג בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והקפטן ויין רוני ציין את הראשון שלו העונה בפתיחת המחצית השנייה כדי להשתוות לדניס לואו במקום השלישי בטבלת המבקיעים של מנצ'סטר יונייטד בליגה בכל הזמנים, לפני שחואן מאטה חתם. סנדרלנד האומללה נותרה עם שתי נקודות במקום האחרון, דיק אדבוקאט הפסיד שוב לצ'ילבה לואי ואן חאל.

דקה 25: משום מקום, לנס כמעט העלה את סנדרלנד ליתרון מפתיע, אבל הוא בעט לרגליו של דה חאה.

דקה 45+4: גול! בתוך תוספת הזמן, בלינד שלח כדור ארוך לתוך הרחבה, מאטה השאיר בנגיעה וממפיס דחק פנימה תוך כדי גלישה את שער הבכורה שלו בפרמיירליג. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 46: גול! מאטה שלח את מרסיאל, שהתעלל בקאבול בצד ימין והעביר כדור רוחב. רוני נדחף ברחבה על הכדור והבקיע עם הברך את שער הליגה הראשון שלו אחרי 999 דקות. 0:2 למנצ'סטר יונייטד אחרי 38 שניות בלבד במחצית השנייה.

* רוני עם שער ליגה מספר 171 במדי מנצ'סטר יונייטד, כמו דניס לואו במקום השלישי. לפניו רק ג'ק ראולי (182) ובובי צ'רלטון (199).

דקה 90: גול! מאטה הצטרף לחגיגה. יאנג העביר כדור רוחב מצד שמאל, ההגנה החלשה של סנדרלנד כשלה ומאטה כבש מחמישה מטרים. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

ממפיס דפאי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
חגג את הראשון שלו בפרמיירליג. ממפיס דפאי/רויטרס

לסטר סיטי - ארסנל 5:2

אלכסיס סאנצ'ס הגיע לעונת 2015/16. השחקן המצטיין של ארסנל בעונה שעברה, שהוביל בקיץ את צ'ילה לזכייה בקופה אמריקה, חיכה כמעט ארבעה חודשים, מאז השער שלו בגמר הגביע, כדי להיכנס לעניינים עם שלושער מצוין שעצר את פתיחת העונה הנהדרת של לסטר. השועלים הוליכו משער של ג'יימי ורדי, אבל איבדו את המאזן הנקי מהפסדים אחרי שוויון של תיאו וולקוט, שסלל את הדרך להצגה של אלכסיס, שהפך לראשון שכובש שלושער בליגות של איטליה (אודינזה), ספרד (ברצלונה) וכעת גם באנגליה. אוליבייה ז'ירו חתם בתוספת הזמן, כשמנגד ג'יימי ורדי המשיך בכושר הנהדר שלו עם צמד, שהפעם לא הספיק.

דקה 7: קאסורלה כבר הכניע את שמייכל, אבל דה לאט חיכה על קו השער והציל את לסטר.

דקה 10: רגע אחרי הצלה של צ'ך, ורדי בעט כדור שטוח שלשוער ארסנל לא היה סיכוי להגיע אליו, אך הוא נעצר בקורה.

דקה 13: גול! הפעם ורדי כבר מצא את הרשת. ראמזי נבלם ברחבה ללא עבירה והשועלים יצאו מיד להתקפת נגד קטלנית. כדור ארוך פנטסטי של דרינקווטר הגיע לוורדי, שהתקדם מצד שמאל ומזווית אלכסונית בעט חזק ופנימה. 0:1 ללסטר.

דקה 18: גול! ורדי נגח למשקוף בצד אחד, התותחנים יצאו להתקפה מהירה בצד השני וקאסורלה שלח את וולקוט שגלגל אל הרשת של שמייכל. ארסנל השוותה ל-1:1.

דקה 33: גול! התותחנים הפכו. התקפה יפה בניצוחו של אוזיל נמשכה עם כדור רוחב של ביירין. וולקוט נבלם, אבל הכדור הגיע לסאנצ'ס שהרשית מקרוב את הראשון שלו העונה. 1:2 לארסנל.

דקה 57: גול! שער קבוצתי גדול של ארסנל. אחרי הנעת כדור מבריקה, אוזיל הקפיץ לרחבה לעבר אלכסיס, שניצל יציאה רעה של שמייכל ונגח מעליו פנימה. 1:3 לארסנל.

דקה 81: גול! היום הגדול של אלכסיס. הצ'יליאני התחמק משחקן אחד, חתך למרכז ובעט בימין כדור חד מ-20 מטרים פנימה. שלושער גדול, 1:4 לארסנל.

דקה 89: גול! צ'ך הדף פעם אחת, אבל הכדור הגיע בסופו של דבר לוורדי, שסובב אל הרשת את השני שלו. לסטר הקטינה ל-4:2.

דקה 90+4: גול! ז'ירו המחליף חתם את תוצאת המשחק עם בעיטה חדה אחרי הכנה של מונריאל. 2:5 מרשים לארסנל.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
קטע את הבצורת עם שלושער גדול. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ליברפול - אסטון וילה 2:3

ברנדן רוג'רס יכול היה לנשום מעט לרווחה הפעם, כשדניאל סטארידג' כבש לראשונה אחרי כחצי שנה ועם צמד נהדר הוביל את ליברפול לניצחון חשוב. כריסטיאן בנטקה אמנם נעדר מהמפגש מול האקסית בגלל פציעה, אבל ג'יימס מילנר כבש את השער המהיר ביותר העונה ואז פינה את השטח לסטארידג' המתאושש. צמד של רודי גסטדה לא הספיק לאסטון וילה.

דקה 2: גול! מילנר הרגיע את רוג'רס עם השער המהיר ביותר העונה בפרמיירליג, כבר אחרי דקה ושש שניות, כשבעט שטוח פנימה מ-17 מטרים אחרי מסירה של קוטיניו. 0:1 לליברפול.

דקה 59: גול! מילנר הקפיץ לרחבה לעבר סטארידג', שהפציץ מהאוויר אל הרשת וחגג שער ראשון מאז 22 במרץ. 0:2 לליברפול.

דקה 66: גול! אסטון וילה לא ויתרה. האטון העביר כדור רוחב וגסטדה כבש מקרוב וצימק ל-2:1.

דקה 67: גול! ליברפול ענתה מיד, עם השני של סטארידג'. החלוץ ביצע דאבל פס עם קוטיניו שהחזיר לו בעקב, וסטארידג' בעט שטוח אל הרשת. 1:3 לליברפול.

דקה 71: גול! זה לא נגמר. אמאבי הגביה מצד שמאל והפעם גסטדה הבקיע בנגיחה מצוינת. רק 3:2 לליברפול.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול כובש מול בראד גוזאן שוער אסטון וילה. רויטרס
חיכה חצי שנה. דניאל סטארידג' כובש/רויטרס

ניוקאסל - צ'לסי 2:2

רצף של שלושה ניצחונות הגיע לסיומו עבור ז'וזה מוריניו, אך הוא בוודאי יגיד תודה רבה על הנקודה. "המיוחד" שוב לא מצליח לנצח בסט. ג'יימסס פארק, והוא סופר כעת שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו במגרשה הביתי של ניוקאסל.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-42, כשאיוסה השתלט על הגבהה של ורנון אניטה, היתל בברניסלב איבנוביץ', ובעט חזק פנימה. בדקה ה-60 יושבי הסט. ג'יימסס פארק יצאו מגדרם, כשג'ורג'יניו ויינאלדום הגיע ראשון לכדור קרן של איוסה, נגח כדור שהכניע את אסמיר בגוביץ' וקבע 0:2. גמור? ממש לא: ראמירס צימק ל-2:1 עם טיל אדיר מחוץ לרחבה בדקה ה-79, ובדקה ה-86 הגיע השוויון, כשוויליאן סובב כדור חופשי שבלבל את כולם, כולל את טים קרול, ונכנס, בשער שהזכיר מאוד את זה שהבקיע מול מכבי תל אביב.

שחקן צ'לסי ראמירס חוגג עם חבריו. רויטרס
הציל את הבלוז. ראמירס חוגג/רויטרס

משחקים נוספים:

סאות'המפטון - סוונסי 1:3
לסאות'המפטון: וירג'יל ואן דייק (11), דושאן טאדיץ' (54), סאדיו מאנה (61). לסוונסי: גילפי סיגורדסון (83 בפנדל)

ווסטהאם - נוריץ' 2:2
לווסטהאם: דיאפרה סאקו (33), שייקו קויאטה (90+3). לנוריץ': רובי בריידי (9), ניית'ן רדמונד (83)

סטוק סיטי - בורנמות' 1:2
לסטוק: ג'וני וולטרס (32), מאמה בירם דיוף (83). לבורנמות': דן גוסלינג (76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully