וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת המחזור: אוהדי בית"ר מחו, ורמוט בהרכב מכבי תל אביב

כ-20 אוהדי בית"ר קראו קריאות נגד אלי טביב. דריכות אצל האלופה לקראת מכבי חיפה, הקשר צפוי לפתוח עם בן חיים וזהבי בחלק הקדמי. סגל כמעט מלא למוליכה, מכבי פתח תקוה, התלבטות בין ארבייטמן לברדה בבאר שבע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המשחקים:

עירוני קרית שמונה - הפועל רעננה
שבת, 19:00, קרית שמונה. שופט: אורן סימניאן

הפועל עכו - הפועל באר שבע
שבת, 19:00, עכו. שופט: גיא ברגר

מכבי פתח תקוה - בני סכנין
שבת, 20:00, המושבה. שופט: מנשה משיח

מכבי נתניה - הפועל חיפה
שבת, 20:00, נתניה. שופט: דניאל בר נתן

מכבי חיפה - מכבי תל אביב
שבת, 20:05, חיפה. שופט: אלי חכמון

הפועל תל אביב - בני יהודה
שני, 19:00, בלומפילד. שופט: לירן ליאני

בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא
שני, 20:45, טדי. שופט: צביקה לוי

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים נגד אלי טביב במהלך אימון הקבוצה במתחם בית וגן. קובי אליהו
אוהדי בית"ר מפגינים באימון, הבוקר/קובי אליהו

14:00: מכבי נתניה: בעקבות מותו של העיתונאי מוטי קירשנבאום, החליטו בהנהלת מכבי נתניה, אותה אהד קירשנבאום, לקיים טקס לזכרו לפני המשחק נגד הפועל חיפה וכן הקהל ימחא כפיים במשך דקה.

13:37: עירוני קרית שמונה: לקראת המשחק נגד הפועל רעננה, המאמן סלאח חסארמה הזהיר את שחקניו מהיציאות המהירות של היריבה בהתקפה וביקש משחקניו שלא להקל ראש ביריבה. מבחינת ההרכב, דין מימוני ייכנס במקומו של קאסיו פרננדס שסוחב כרטיס אדום ואור אוסטוינד יחזור להרכב על חשבונו של אוגו אזוצ'וקוו. הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מימוני, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, ברונו, אופיר מזרחי, אחמד עאבד. (שלמה וייס)

13:17: הפועל באר שבע: בכר לא תרגל הרכב גם באימון המסכם והוא עדיין מתלבט לגבי החוד בין שלומי ארבייטמן לאליניב ברדה. הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן. (איציק יצחקי)

13:15: מכבי חיפה: באימון המסכם תרגל רוני לוי את אלון תורג'מן במקום איסמעיל ריאן. תורג'מן תופקד בצד ימין של הקישור, תפקיד אותו לא מילא כמעט בעבר. לפיכך ההרכב שהוא תרגל הוא: ולדימיר סטויקוביץ'; אייל משומר, אוראל דגני, מארק ואליינטה, סאן מנחם; אביחי ידין, אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק, אלון תורג'מן, אלירן עטר; איתי שכטר. (איציק יצחקי)

13:12: מכבי תל אביב: נוסא איגייבור, שחזר אתמול בבוקר לישראל אחרי שנבדק אצל רופא מומחה בברצלונה, שב היום להתאמן בצורה קלה באימון הבוקר של מכבי תל אביב, אבל לא צפוי להיות בסגל למשחק נגד מכבי חיפה. איגייבור סיפר לשחקנים במכבי שהוא מרגיש יותר טוב וגם העובדה שהתאמן היום ללא חבישה בברכו מלמדת על שיפור גדול במצבו. גם שלומי אזולאי והחלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' לא התאמנו היום עם הקבוצה ושניהם עדיין פצועים. מי שימלא את מקומו של טל בן חיים המורחק במרכז ההגנה הוא קרלוס גרסיה שתורגל היום לצידו של איתן טיבי. על פי האימון אתמול וכפי שהדברים נראים אמור אבי ריקן לשחק כמגן שמאלי ממש כפי שעשה לאחרונה בנבחרת ישראל ובהתקפה אמור סלבישה יוקאנוביץ' להעלות את גילי ורמוט ביחד עם טל בן חיים וערן זהבי. דור פרץ שהתאושש מפגיעה שספג במשחק נגד הפועל רעננה בתחילת השבוע כשיר ואמור לפתוח בהרכב. (יניב טוכמן)

13:00: מכבי נתניה: בחיפוש אחר ניצחון ראשון העונה, שלומי דורה יערוך שלושה שינויים בהרכב: זאב חיימוביץ' ייכנס למרכז ההגנה על חשבון ירין חסן, בקישור האחורי יוותר דורה על מיצ'ו סמיליאניץ' ובמקומו יעלה משה לוגסי. במקומו של ישראל זגורי, שגמר את העונה, יפתח יובל אבידור בהופעת בכורה. (יניב טוכמן)

12:52: הפועל חיפה: אחרי ההפסד להפועל תל אביב, עושה רושם שהמאמן טל בנין יערוך כמה שינויים בהרכב. יוסי דורה יחזור להרכב על חשבונו של עלי חטיב כאשר מיקי יאזו הפצוע ייעדר ובמקומו יחזור חיים מגרלשווילי להרכב. לפי האימונים האחרונים, בנין מתלבט בין ז'רקו קוראץ' למהראן לאלה בחוד. הרכב משוער: ניב אנטמן, לירן סרדל, אושרי רואש, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, חנן ממן, אמיר אבו ניל, תומר סוויסה, מהראן לאלה (שלמה וייס)

12:40: מכבי פתח תקוה: גיא מלמד, מהבולטים בשחקני המוליכה, לא יהיה בסגל למשחק מול סכנין, מסיבות מקצועיות. (איציק יצחקי)

12:35: מכבי חיפה: עטאא ג'אבר, הסובל מכאבים באזור האגן, ניסה לקחת חלק באימון הבוקר, אך לא הצליח והוא יהיה מחוץ לסגל מול מכבי תל אביב. (איציק יצחקי)

11:30: בית"ר ירושלים: המאמן סלובודאן דראפיץ' צפוי לשנות מערך ביום שני הקרוב. באימון הבוקר המשיך דראפיץ' לתרגל שלושה שחקני קישור עם שני שחקני התקפה, דובב גבאי וניקיטה רוקאביציה, כשמאחוריהם ישחק עומר אצילי. בבית"ר היו מרוצים ממיעוט האוהדים שהגיעו למחות באימון, ואמרו: "המועדון חייב שקט, המצב המקצועי לא טוב ויש מספיק לחץ. אנחנו חייבים לקחת 3 נקודות ביום שני, פשוט חייבים". (אופיר סער)

11:15: מכבי חיפה: הקשר לודוביק אוברניאק התראיין לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, ואמר: "אני יודע שזה הסופר קלאסיקו של ישראל ומשחק חשוב מאוד לקהל, נגיע מוכנים. נחנו קודם כל צריכים לחזור למסלול הניצחונות. רק אחר כך נתחיל לחשוב על איך אנחנו רוצים לסיים את הליגה. אני מבין שהמצב לא קל עבור האוהדים, אבל אנחנו צריכים אותם עכשיו יותר מתמיד". (איציק יצחקי)

10:47: בית"ר ירושלים: כ-20 אוהדים הגיעו למתחם בית וגן וצעקו בגנות הבעלים אלי טביב, ובדרישה שיעזוב. (אופיר סער)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יעקב טרנר עם אליניב ברדה. קובי אליהו
יחזור להרכב? ברדה/קובי אליהו

10:40: בני סכנין: הקבוצה תחסר את ז'אורז'יניו, כשבמקומו ישוב להרכב דיוגו קאצ'ובה. איהאב שאמי עדיין לא חש בטוב ולא בטוח שיוכל לשחק, כשבמקרה הצורך איגור יובאנוביץ' או חאמד גנאים ימלאו את החלל. אם גנאים יוסט לעמדת המגן השמאלי, אלדר חסאנוביץ' יחזור להרכב. (שלמה וייס)

10:30: הפועל רעננה: לקראת משחק החוץ בקרית שמונה, המאמן חיים סילבס לא צפוי לערוך שינויים לעומת ההרכב שפתח בנצחון החוץ נגד מכבי תל אביב. הבלם עידו לוי סוחב עדין פציעה בקרסולו והוא בספק גדול למשחק. הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם ותצא צפונה רק מחר. ההרכב המשוער: (רענן ברנובסקי)

9:26: מכבי פתח תקוה: לרשותו של רן בן שמעון יעמוד סגל כמעט מלא לפני המשחק נגד בני סכנין, זאת מלבד נאור פסר שייעדר עוד מספר ימים. מי שיחזור להרכב הוא כמובן דור אלו המורחק, שישחק בעמדה הטבעית שלו בצד ימין. בעקבות כך, חגי גולדנברג, שכבש בשני המשחקים האחרונים מול סכנין, צפוי לעבור לצד שמאל. אייטור מונרוי, גיא מלמד ויובל יעקובוביץ' ימתינו על הספסל. עידן שמש שוב מקבל עדיפות על דור חוגי. ההרכב המשוער: איתמר ניצן, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קסאבייה תומא, עומר דנינו, חגי גולדנברג, ג'ו מונונגה, מינדאוגאס פאנקה, גידי קאניוק, עידן שמש, מוחמד כליבאת. (איציק יצחקי)

8:06: הפועל באר שבע: לקראת המשחק נגד הפועל עכו בחוץ, ברק בכר לא מתכוון לערוך מהפכה בהרכב ביחס לזה שפתח מול מכבי חיפה. כצפוי, בן שהר לא יוכל ליטול חלק במשחק בגלל המתיחה בשריר הארבע ראשי, אלא שאתמול התברר כי ייתכן שייעדר שלושה שבועות בשל המתיחה בשריר הארבע ראשי. ברק בכר מתלבט שוב בין שלומי ארבייטמן לאליניב ברדה. ארבייטמן קיבל דקות ראשונות בליגה, אך ברדה החל על הספסל במשחק הפתיחה בטרנר וללא קשר לכך נראה כי סיכוייו לפתוח שווים. (איציק יצחקי)

6:35: מכבי חיפה: מי שנמצא בספק למשחק נגד מכבי תל אביב הוא עטאא ג'אבר, שלא בטוח שייכלל בסגל בגלל כאבים באזור האגן זכר לפציעה שהשביתה אותו במשחק בבאר שבע. חן עזרא לא קיבל את הגופיה אתמול ומי שהחליף אותו היה איסמעיל ריאן. נראה כי רוני לוי מתלבט בינו לבין יוסי בניון. שחקן נוסף שיוחלף הוא טאלב טואטחה, שתורגל אתמול באימון בהרכב הראשון, אך לא יוכל לשחק בגלל הרחקה ומנחם יחליף אותו. פרט לכך, רוני לוי שמר על אותו הרכב שעלה במשחק האחרון. אגב, מכבי חיפה השיקה שירות ראשון מסוגו לבעלי מנויים, GONOGO שמו, לביצוע מגוון פעולות מקוונות באינטרנט ובקרוב גם בסלולאר. "במסגרת השירות תוכלו להעמיד את מושבכם למכירה במשחקים בהם אינכם יכולים להגיע", נכתב בהודעה. "כרטיסכם נמכר? תקבלו זיכוי אותו תוכלו לנצל ברכישת מנוי לעונה הבאה או בקניית מוצרים בחנויות המועדון. בזכות GONOGO -כולם מרוויחים, חוץ מהספסרים". אוהדים אלה ישתתפו בשיטת ההגרלות החדשה לרכישת כרטיסים למשחקי החוץ. (איציק יצחקי)

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
שוב יחסר לרוני לוי. עטאא ג'אבר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully