וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון הפחית בדרישותיו, הקאבס מתלבטים אם להסכים

ב-ESPN מדווחים שהגבוה הקנדי, שמנהל מו"מ עיקש עם קליבלנד לאורך כל הפגרה, מוכן לחתום על חוזה של 53 מיליון דולר לשלוש עונות במקום חוזה המקסימום שדרש קודם. וורלד פיס חתם בלייקרס

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הבן של לברון בחיקוי של אבא

האם נסללה הדרך חזרה של טריסטון תומפסון לקליבלנד? כתב ESPN כריס ברוסארד מדווח הבוקר (שישי) כי הגבוה הקנדי, שלא הגיע לסיכום על הארכת חוזהו בקליבלנד למרות מו"מ ממושך, הפחית בדרישותיו ומבקש כעת חוזה לשלוש עונות תמורת 53 מיליון דולר. הדרישה הראשונית של תומפסון, אחד מהעוגנים הכי חשובים של דיוויד בלאט בפלייאוף בעונה שעברה, הייתה חוזה מקסימום של חמש עונות תמורת 94 מיליון דולר, בדומה לחוזה שקיבל קיירי אירווינג, אולם הקאבס לא היו מוכנים לשלם סכומים כאלה. גם לאחר שקיבלו את הדרישות החדשות של תומפסון בקליבלנד עדיין לא לגמרי התרצו, ועל פי דיווחים בארצות הברית הם מתלבטים אם להיענות להן.

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. GettyImages
סוף לסיפור? תומפסון/GettyImages

במהלך הפגרה קליבלנד ותומפסון מנהלים מו"מ עיקש. תחילה הקאבס הציעו חוזה לחמש עונות תמורת 80 מיליון דולר, הצעה שנדחתה על ידי השחקן. בהמשך הם סירבו לעמוד בדרישותיו הגבוהות, למרות הדיווחים שהתבררו כשגויים על סיכום שהושג בין הצדדים על חוזה חדש. כעת בקליבלד סופרים את הימים. אם לא יושג סיכום בין הצדדים עד יום ראשון, תומפסון צפוי לשחק בקאבס תחת חוזהו המקורי, במסגרתו ירוויח 6.9 מיליון דולר העונה ויהפוך לשחקן חופשי בקיץ.

תומפסון (24) משחק במדי קליבלנד מאז נלקח על ידיה בבחירה הרביעית בדראפט 2011. בארבע העונות האחרונות הוא שותף ב-308 משחקים רצופים בהם העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-8.4 ריבאונדים. בפלייאוף בעונה החולפת הוא הרשים עם 9.6 נקודות ו-10.8 ריבאונדים לערב.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
שוב בסטייפלס סנטר. מטה וורלד פיס/GettyImages

* כצפוי, מטה וורלד פיס חזר ללייקרס אחרי שחתם הלילה רשמית על חוזה לא מובטח לעונה. אחרי עונה וורלד פיס בן ה-35 יקבל צ'אנס להוכיח את עצמו לפחות עד מחנה האימונים הסופי של הלייקרס. אם יצליח להשתחל לסגל הסופי, הוא יהיה השחקן ה-19 שחתום בסגל של הלייקרס.

"אני חושב שהוא יהיה תוספת נהדרת לחדר ההלבשה שלנו, שמלא בחבר'ה צעירים", אמר הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully