וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 35: ריקרדו אוליביירה קיבל זימון מחודש לסגל נבחרת ברזיל

כמעט תשע שנים אחרי הופעתו האחרונה במדי הסלסאו, החלוץ זכה לזימון מפתיע לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול צ'ילה ו-ונצואלה, בזכות היותו מלך שערי הליגה עם 17 שערים במדי סנטוס

ריקרדו אוליביירה שחקן סנטוס. GettyImages
סגר מעגל אצל דונגה. ריקרדו אוליביירה/GettyImages

בגיל 35, שש שנים אחרי ששיחק לאחרונה באירופה וכמעט תשע שנים אחרי הופעתו האחרונה במדי הסלסאו, ריקרדו אוליביירה קיבל הערב (חמישי) זימון מחודש ומפתיע במיוחד לסגל נבחרת ברזיל. הסקורר הוותיק מוביל את טבלת המבקיעים בסרייה A הברזילאית עם 17 שערים במדי סנטוס, ולאחר שהמאמן הלאומי דונגה ספג ביקורות על אי זימונו בשבוע שעבר, הוא תיקן כשקרא לו להחליף את רוברטו פירמינו הפצוע.

נבחרת ברזיל תפגוש ב-9 באוקטובר את צ'ילה בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018, ובחלוף חמישה ימים תארח את ונצואלה. בהיעדרו של ניימאר, הולק הוא החלוץ היחיד פרט לריקרדו אוליביירה בסגל הברזילאי, כך שלחלוצה של סנטוס יש סיכוי לרשום הופעה ראשונה במדי נבחרתו מאז נובמבר 2006 (משחק ידידות נגד שוויץ). גם אז, אגב, המאמן היה דונגה.

למי ששכח, ריקרדו אוליביירה שיחק בעבר בוולנסיה, בטיס, מילאן וסראגוסה, לפני שעבר לאל ג'אזירה בעסקת ענק של 14 מיליון יורו ב-2009. בינואר האחרון הוא חזר לסנטוס ומאז לא מפסיק לכבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully