וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "הטורניר צריך להיות קרוב לליגה", דרוקר: "הגבנו יפה"

24.9.2015 / 22:07

מאמן הפועל חולון התלונן המרחק של גביע ווינר מפתיחת הליגה אחרי ה-80:65 למכבי ראשון לציון: "יש לנו הרבה עבודה, נצטרך ללמוד מזה". מאמן המנצחת: "האווירה באולם הזה נהדרת"

מכבי ראשון לציון הרסה הערב (חמישי) את הבכורה הרשמית של הפועל חולון בביתה החדש כשגברה עליה 65:80 ברבע גמר גביע הווינר, בדרך לחצי הגמר של המפעל מול מכבי תל אביב.

מאמן מכבי ראשון לציון, שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "כמו משחק הכנה היו חלקים לא טובים וחלקים יותר טובים. חיפשתי לראות איך הקבוצה נאבקת בזה, מתייחסת לזה והם הגיבו יפה. זה היה ניצחון יפה באולם החדש בחולון, האווירה פה נהדרת ומעלה את הרמה"

"יש פה קבוצות בליגה עם חמישה ושישה זרים, אנחנו עם ארבעה ומאמינים בסגל הישראלים. אני חושב שהם נותנים את הטון בקבוצה הזו, אני נהנה להיות איתם, כיף לבוא לאימונים עם החבר'ה האלה".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "ברור שיותר חשוב לנצח את משחק הליגה הראשון. ברבע השלישי היה לנו סוג של מומנטום, אבל החלטות לא טובות וכמה זריקות שלא נכנסו הורידו לנו את הביטחון. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, זו המטרה של הטורניר הזה להכין את הקבוצות ונתכונן הכי טוב שאפשר למשחק הבא. החבר'ה לא אוהבים להפסיד, אבל מקצועית הטורניר הזה לא בנוי לעכשיו. אין אף ליגה בעולם שאחרי שלושה שבועות אתה צריך לבוא מוכן. להבא הטורניר הזה צריך להיות יותר קרוב לליגה, יש לנו הרבה עבודה אבל זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully