וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג השכר ביורוליג: שבד ראשון, ג'ורדן פארמר רק במקום ה-27

חימקי מוסקבה ריפדה את הרכש מה-NBA ב-3.4 מיליון יורו לעונה, שהפכו אותו לשחקן המרוויח ביותר באירופה. למכבי תל אביב שלושה נציגים בלבד ברשימת 50 הגדולים, המתאזרח משתכר כ-1.35 מיליון יורו

אלכסיי שבד, הרכש הנוצץ של חימקי מוסקבה, הוא השחקן היקר ביותר ביורוליג, עם שכר מוערך של כ-3.4 מיליון יורו לעונה - כך לפי האתר Euroleague Adventures, שפרסם את רשימת 50 המרוויחים הגדולים בכדורסל האירופי.

השחקן המרוויח ביותר במכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר, מדורג במקום ה-27 בלבד, עם 1.35 מיליון יורו לעונה. דווין סמית' במקום ה-35 עם 1.15 מיליון יורו לעונה, וטיילור רוצ'סטי במקום ה-49, עם 910 אלף יורו לעונה.

אלכסיי שבד שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
החזרה לאירופה השתלמה כלכלית. שבד בימיו בניו יורק/GettyImages

טייריס רייס, שחקן חימקי ואקס מכבי, מדורג תשיעי עם 2.3 מיליון יורו. לאלופת אירופה ריאל מדריד יש שני נציגים בעשירייה הראשונה - רודי פרננדס וסרחיו יול, ולסגניתה אולימפיאקוס אחד, וסיליס ספאנוליס. חואן קרלוס נבארו, הקשיש שברשימה, שביעי עם 2.5 מיליון יורו לעונה.

ריקי היקמן, שעבר גם הוא ביד אליהו, במקום ה-25 עם 1.5 מיליון יורו לעונה. השחקנים האמריקאים מחזיקים בנציגות הגדולה ביותר - 12 שחקנים, עם סך שכר של 14.03 מיליון יורו. בקרב מדינות אירופה, ספרד מוליכה עם שישה נציגים.
השחקנים הספרדים מובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully