וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "היינו טובים בהגנה, לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה"

24.9.2015 / 18:46

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי הטיול מול נס ציונה ופרגן לבנדר: "לא רואים שהוא חסר ניסיון, בכל משחק שהוא נכנס הוא עזר לנו". זילברשטיין: "רק רצינו לצאת מהמשחק הזה ללא פצועים נוספים"

one
רנדל מול רוסקו סמית'/קובי אליהו

מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את היכולת הטובה שלה מפתיחת העונה וצלחה את רבע גמר גביע הווינר המסורתי עם 54:84 קליל על עירוני נס ציונה. הצהובים, שעלו למאזן של 5/5 מפתיחת העונה במשחקי הכנה, נהנו מיכולת נהדרת של ג'ורדן פארמר שפירק את הכתומים כבר במחצית הראשונה עם 20 נקודות ו-6 מתוך 7 שלשות שהיו לו במשחק מתוך 10 ניסיונות בלבד. גם טיילור רוצ'סטי הציג יכולת טובה בניהול המשחק וחילק שמונה אסיסטים, כשדרגאן בנדר הילד הקרואטי קולע 3 פעמים מחוץ לקשת.

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
השאיר טעם של עוד. פארמר/קובי אליהו

גיא גודס נשמע מרוצה בסיום: "בטח שאני מרוצה, היינו מההתחלה עם האנרגיות הנכונות, כמו שהיינו בגמר נגד וילרבאן. ככה צריך להתחיל את המשחקים, אקטיביים, שומרים את הכדור טוב, ג'ורדן פתח את המשחק טוב, קלענו 27 נקודות ברבע הראשון, פתחנו פער מסוים, והחבר'ה שעלו מהספסל המשיכו להביא אנרגיות למרות ירידה מסוימת ברבע השני. יש הרבה דברים טובים במשחק הזה, למרות שנס ציונה שיחקו בלי שלושה שחקנים מרכזיים, ברור שהם יהיו הרבה יותר טובים, זה היה מבחן טוב לליגה"

"זה סגנון שונה מהיורוליג, אני יכול להיות מעודד בעיקר הגנתית, גם במשחק הראשון שהכנסתי את בנדר הוא היה מאוד מרכזי ועזר לנו לנצח את המשחק הראשון שהתקשינו בו. בכל משחק שהוא נכנס הוא עשה את הדברים, לא רואים מישהו חסר ניסיון. הוא עזר בריבאונד, עשה הרבה דיפלקשנים, הוא שחקן טוב מאוד ברוטציה".

נדב זילברשטיין סיכם את התבוסה: "המטרה העיקרית מהמשחק הזה הייתה אחת - שלא נגמור אותו עם עוד פצוע חס וחלילה, כל היתר זה שטויות. התחלנו את המשחק בסדר גמור, לקחנו הרבה זריקות פנויות ולא שמנו אותן, ונגד מכבי שאתה לא קולע, קצת מאבד, הם יודעים לרוץ, הם עשו את זה יפה. שיחקנו פה בהרכבים שאני לא בטוח שנראה אותם בליגה אף פעם, גם אלון ואורי שיחקו 5 או 6 דקות כל אחד, הם לא חלמו לשחק בכלל. המטרה שלנו זה ה-7 באוקטובר לגביע ואז משחק הליגה הראשון ב-12 באוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully