וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ה-NBA של ESPN: סטודמאייר צנח למקום ה-285, בוזר ל-381

כמו בכל שנה, ענקית התקשורת מדרגת את 400 השחקנים בליגה. למנה ראשונה: מקומות 250-400. ירידות גדולות לפורוורדים הוותיקים. גם אלן אנדרסון ואינגלס בפנים. אוסטין דיי חתם בקליבלנד

כמו בכל שנה, ב-ESPN החלו בדירוג הרשמי שלהם של שחקני ה-NBA. השנה נכנסו לדירוג 400 שחקנים ולאחר 150 המקומות האחרונים, הכוכבים הגדולים כמובן עדיין בחוץ ומי שנותר בחוץ לשמחתנו הוא עומרי כספי, שיקווה להיכנס לפחות ל-200 הגדולים.

עם זאת, בדירוג יש כמה הפתעות ושמות מעניינים שנכנסו לתחתית הרשימה. השחקן הרע ביותר ב-NBA, לפחות על פי הדירוג הזה, הוא סנטר טורונטו לוקאס נוגיירה ומי שביצע נפילה תהומית עם הפורוורד קרלוס בוזר, שבמקום ה-381. בוזר היה עד לפני מספר שנים היה שחקן קבוע בטופ 50. אנדראה ברניאני האיטלקי, שעשה חיים קשים מאוד לישראל באליפות אירופה, רק במקום ה-361 ויודוניס האסלם, שעשה חיל ואליפויות עם מיאמי, ירד דרסטית ברמה והיישר למקום ה-357.

אנדראה ברניאני שחקן נבחרת איטליה מול פאו גאסול נבחרת ספרד. GettyImages
באירופה יותר קל. ברניאני/GettyImages

שמות מעניינים נוספים במקומות 300-400 הם שחקן יוטה ג'אז בהווה ומכבי תל אביב בעבר, ג'ו אינגלס, שנמצא במקום ה-336, ג'אבל מגי, פעם הבטחה ענקית, במקום ה-330 וריצ'רד ג'פרסון, חניכו החדש של דייויד בלאט בקליבלנד, במקום ה-329.

אוסטין ריברס, שחקן ל.א. קליפרס ובנו של המאמן דוק ריברס ממוקם במקום ה-285, קצת מעל האולסטאר לשעבר, אמארה סטודמאייר, שהתדרדר עד למקום ה-278. אנתוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט העונה של לפני שנתיים, רק במקום ה-263, מה שאולי מסביר את השחרור שלו ממינסוטה. אקס נוסף של מכבי תל אביב, אלן אנדרסון, נמצא במקום ה-259.

בחדשות אחרות, קליבלנד התחדשה בשחקן נוסף כשהחתימה את הפורוורד אוסטין דיי. השחקן, ששיחק בעונה שעברה באטלנטה, יהיה שחקן משלים וינסה לתרום ללברון והחברים בדקות המעטות שייקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully