וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר גביע ווינר: מכבי ראשל"צ גברה 65:80 על הפועל חולון

החולונים רצו לחגוג ניצחון בבכורה הרשמית באולם החדש, אך שחקניו של דרוקר הוכיחו עליונות בדרך לחצי הגמר מול מכבי תל אביב. ליונס הוביל את המנצחת עם 14, קלייבורן קלע 20 בצד השני

אייל שולמן שחקן הפועל חולון מול ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק מבולבל. שולמן מול חנוכי/ברני ארדוב

הפועל חולון צחצחה נעליים למה שהיה אמור להיות ערב חגיגי, אך הבכורה הרשמית באולם החדש והמפואר שלה הסתיים בהפסד לא נעים - 68:80 למכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר. שתי הקבוצות לא הציגו כדורסל גדול לעיני 1,500 הצופים שהגיעו לחנוך את האולם, אך יכולות להתעודד מהאווירה ומהמתקן, שנותן הרבה תקוות לחניכים של אלעד חסין לקראת המשך העונה.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד, למרות יתרון קל לראשון לציון. דקות טובות של חולון בפתיחת המחצית השנייה רק הדליקו את האורחת, שבעזרת דקות טובות של כריס רייט ושון דאוסון, פתחה יתרון גדול, והיא זאת שתפגוש את מכבי תל אביב בשלב חצי הגמר של המפעל. חולון תנסה ללמוד ולהתחבר לקראת תחילת הליגה.

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק ליונס 14, טוני יאנגר (3 מ-4 לשלוש) וכריס רייט 12 כ"א, דריל מונרו 11, שון דאוסון 9, דריק באיירס 7, עידן זלמנסון ואבי בן שימול 6 כ"א, ניצן חנוכי 3.

קלעו להפועל חולון: וויל קלייבורן 20, אייזיק רוזפלט 13, כריס רייט 11, בו רייס 9, מייק מוסר 4, אייל שולמן וג'רמיס סמית' 3 כ"א.

בן רייס זורק לסל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מארק ליונס וכריס רייט העלו את האורחת על הלוח, אך אייזיק רוזפלט, בדאנק קל, קלע נקודות ראשונות לחולוניה באולם החדש שלה. שתי הקבוצות הציגו משחק מבולבל ואיבדו מספר רב של כדורים, אחרי 5 דקות משחק הלוח הצביע על 7:10 לאורחת מראשל"צ. כריס רייט ומארק ליונס השתלטו על המשחק והעלו את האורחת ל-11:19, אך רגע לפני שהמשחק ברח, קלע וויל קלייבורן סל ועבירה והחזיר את חולון למשחק. ליונס קלע עוד סל גדול וראשון הצליחה לפתוח פער בסוף הרבע - 16:23.

רבע 2:

גם הרבע השני התחיל בצורה לא טובה כשבשתי הדקות הראשונות שתי הקבוצות לא מצאו את הסל, עד שהגיע בן רייס וקלע 2 מהעונשין. האורחת קלעה סל ראשון רק לאחר 3 וחצי דקות והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. קלייבורן, עם כמה סלים ומהלכים חשובים, השאיר את חולון בתמונה. כריס רייט הראשל"צי עלה לדאנק המרשים ביותר העונה עד כה והעלה את ראשון שוב ליתרון של 7 נקודות - 22:29. חולון הצליחה לחזור לעניינים בזכות דקות טובות של ג'רמיס סמית', והצליחה להשוות לאחר סל ועבירה של בן רייס. 32:32 כנשארו 2 וחצי דקות לסיום הרבע. למרות שקיבלה מספר ניסיונות, חולון לא הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק וסיימה את המחצית בפיגור נקודה - 36:37 לראשל"צ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
קשיים בפתיחה. חסין/ברני ארדוב

רבע 3:

חולון פתחה את החצי השני חזק ועלתה ליתרון ראשון במשחק בזכות נקודות של קלייבורן. אחרי הפתיחה החזקה, הבלאגן חזר לפרקט והקצב האט. מייק מוסר קלע סל חשוב והכניס את עצמו לעניינים בחולון כדי להעלות את חולון ל-45:48 אחרי 5 דקות. ראשל"צ יצאה לריצת 1:11 וחזרה ליתרון שלה עם מטווח מרשים מכל הטווחים. 52:56 בסוף הרבע.

רבע 4:

אחרי סל מהיר לכל צד, טוני יאנגר קלע שלשה חשובה וראשל"צ נראתה מצוין בפתיחת הרבע הרביעי. דריק באיירס קבר שלשה גדולה והעלה את ראשל"צ ליתרון השיא שלה - 10 נקודות. 54:64 לראשל"צ עם 5 דקות לסיום. שון דואסון, שלא היה במשחק גדול, קלע ליי אפ קל והגדיל את יתרון האורחת. קלייבורן הצליח לצמק קלות, אך סל של בן שימול ואיבוד כדור של רייט הוציאו את המפרשים מחניכיו של אלעד חסין. 65:80 לאורחת בסיום - בדרך למפגש מול מכבי תל אביב בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully