וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:3 במיינץ, שאלקה עם 0:1 בהמבורג

החלוץ הפולני הלוהט, שכבש חמישייה במהלך השבוע, הוסיף צמד והאלופה עם 21 נקודות מ-21 אפשריות. רק 1:1 לוולפסבורג מול האנובר, מנשנגלדבאך המשיכה להתאושש עם 1:3 בשטוטגרט, 0:3 ללברקוזן

המחזור השביעי בבונדסליגה נפתח כבר אמש (שישי) עם ה-1:1 של פ.צ. קלן מול אינגולשטאדט ונמשך היום עם חמישה משחקים מסקרנים. רוברט לבנדובסקי ובאיירן מינכן שמרו על המומנטום עם 0:3 במיינץ כשהחלוץ הפולני כובש צמד ומשלים שביעייה בתוך ארבעה ימים. וולפסבורג אכזבה עם 1:1 ביתי מול האנובר. בורוסיה מנשנגלדבאך המשיכה במומנטום ורשמה ניצחון שני עם 1:3 גדול בשטוטגרט. באייר לברקוזן עשתה את שלה עם 0:3 מרשים מאוד בחוץ על ורדר ברמן. הופנהיים רשמה ניצחון 1:3 באוגסבורג. שאלקה עשתה את שלה עם 0:1 על המבורג בחוץ.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי/רויטרס

מיינץ - באיירן מינכן 3:0

רוברט לבנדובסקי לא עוצר. אחרי שכבש חמישייה בתשע דקות מול וולפסבורג באמצע השבוע, המשיך החלוץ הפולני במומנטום עם צמד נהדר שסידר לבאיירן מינכן ניצחון שביעי בשבעה משחקים וכמובן את השמירה על המקום הראשון בליגה. קינגסלי קומאן השלים את הניצחון עם דחיקה מקרוב וזה 0:3. תומאס מולר החמיץ פנדל במחצית הראשונה. מנגד, מיינץ עם הפסד שני ברציפות אחרי שנוצחה 1:0 על ידי לברקוזן במהלך השבוע.

כאמור, באיירן הגיעה להזדמנות מצוינת בדקה ה-21 לאחר שקומאן הוכשל ברחבה. מולר בעט את הפנדל, אבל שלח את הכדור מעל המסגרת ליציע והחליק. השתיים ירדו למחצית ב-0:0. בדקה ה-51 הגיע הראשון כשהגבהה של קומאן מצאה את לבנדובסקי, שנגח מצוין פנימה וזה 0:1. השער ה-100 של לבנדובסקי בבונדסליגה. עברו 12 דקות ולבנדובסקי כבש את ה-0:2, הפעם לאחר בישול של המחליף ארתורו וידאל. השלישי הגיע בדקה ה-68 כשדוגלאס קוסטה ביצע את אחת מהפריצות הנהדרות שלו מאגף שמאל ויישר למרכז, קומאן דחק מול שער ריק פנימה את ה-0:3.

באס דוסט שחקן וולפסבורג (שמאל) עם כריסטיאן טרש. AP
דוסט וטרש חוגגים שער שלא הספיק/AP

וולפסבורג - האנובר 1:1

הזאבים לא הצליחו להתאושש מסטירת הלחי שספגו במהלך השבוע מבאיירן מינכן וסיימו ב-1:1 ביתי ומאכזב מאוד בדרבי הצפוני מול האנובר. בעקבות התיקו, שהוא אובדן נקודות הבית הראשון של וולפסבורג העונה, נותרה הקבוצה של דיטר הקינג במקום הרביעי עם 12 נקודות. האנובר אחרונה והשיגה את הנקודה השנייה שלה בסך הכול העונה.

באס דוסט כבש את הראשון בדקה ה-40 עם נגיחה מצוינת אחרי הגבהה יפה של דניאל קאליג'ורי מאגף ימין וזה 0:1. למרות זאת, האורחת לא נשברה והצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-57 ועם הרבה מאוד סטייל. מנואל שמידבאך הגביה מאגף ימין והירושי קיוטאקה בעט מהאוויר כדור אדיר פנימה כדי להכניע את דייגו בנאליו ולקבוע 1:1 מפתיע.

שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים/GettyImages

המבורג - שאלקה 1:0

הרויאל בלוז לא הרשימו במיוחד בתחילת העונה, אבל הערב הם כבר סופרים ניצחון רביעי ברציפות. שאלקה עשתה את שלה עם 0:1 בחוץ מול המבורג ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-16 מתוך 21 אפשריות. הכישרון הגדול לירוי סאנה כבש את השער השלישי שלו בתוך שישה ימים בדקה ה-60 לאחר שלאון גורצקה הכניס כדור עומק יפה ללירוי סאנה, שעבר את ירוסלב דרובני, ובעט פנימה את ה-0:1 החשוב של שאלקה.

יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן (שמאל) עם שטפן קיסלינג. GettyImages
שער גדול של בראנדט/GettyImages

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 3:0

הקבוצה של רוג'ר שמידט פתחה את העונה עם שני ניצחונות שלאחריהם הגיעו שלושה הפסדים ברציפות. לברקוזן שברה את הרצף הרע הזה במהלך השבוע כשניצחה 0:1 את מיינץ והמשיכה במומנטום גם היום עם 0:3 גדול בחוץ מול ורדר ברמן, וזאת על אף ששמידט העניק מנוחה להקאן צ'לאנוילו וחאבייר הרננדס.

אדמיר מחמדי כבש ראשון בדקה ה-31 לאחר בישול של לארס בנדר וקבע 0:1. יוליאן בראנדט לקח כדור חופשי, בהיעדרו של צ'לאנוילו ושלח אותו למשקוף ופנימה כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-58. השלישי והאחרון הגיע בדקה ה-65 עם בעיטה נהדרת של קווין קאמפל מרחוק וזה 0:3 גדול ללברקוזן, שמשפרת את מאזן הנקודות שלה ל-12.

גרניט ג'אקה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ג'אקה וגלדבאך חוגגים/GettyImages

שטוטגרט - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:1

לוסיאן פאברה נאלץ להתפטר לאחר ההפסד 1:0 בדרבי לקלן. אנדרה שוברט מונה לתפקיד והשינוי הגיע בצורה מיידית. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 2:4 במהלך השבוע את אוגסבורג והמשיכה במומנטום עם 1:3 גדול בחוץ מול שטוטגרט, שבעצמה השיגה רק שלוש נקודות עד כה העונה.

גרניט ג'אקה כבש את הראשון בדקה ה-16 עם נגיחה לאחר הגבהה מצוינת של רפאל וקבע 0:1. השני הגיע כעבור ארבע דקות לאחר שכדור שפגע בכריסטיאן גנטנר, שינה כיוון וחדר פנימה כדי לקבוע 0:2. דניאל גינצ'ק צימק עם פנדל בדקה ה-40, אבל רפאל כבש את השלישי בדקה ה-90 וקבע ניצחון ענק מבחינת הסייחים לפני משחק ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי במהלך השבוע.

אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן. Mika Volkmann, GettyImages
שוב כבש, אבל זה לא הספיק. מודסט/GettyImages, Mika Volkmann

פ.צ. קלן - אינגולשטאדט 1:1

הקבוצה של פיטר שטוגר פתחה את העונה בצורה פנטסטית כשאחרי הדרבי מול מנשנגלדבאך רק לפני שישה הייתה כבר עם 10 נקודות אחרי חמישה משחקים. עם זאת, במחזור אמצע השבוע הגיעו ודאד איבישביץ' והרטה ברלין והחזירו את פ.צ. קלן אל קרקע המציאות עם 0:2. את שלושת המשחקים בשישה ימים סיימו שחקני קלן עם 1:1 ביתי ודי מאכזב מול העולה החדשה אינגולשטאדט.

קלן עלתה ליתרון בדקה העשירית לאחר שהגבהה של מרסל ריסה מאגף ימין מצאה את אנתוני מודסט והחלוץ הצרפתי נגח פנימה את ה-0:1 ואת השער החמישי שלו בליגה העונה. העולה החדשה והדי מפתיעה מדרום גרמניה הצליחה להשיג את השוויון בדקה ה-21 כשהגבהה של פסקאל גרוס מצאה את מרווין מאטיפ (אחיו של ג'ואל מאטיפ משאלקה) והוא נגח פנימה. עונה פורייה מאוד מבחינת האחים מאטיפ עד כה ו-1:1.

משחקים נוספים

אוגסבורג - הופנהיים 3:1
לאוגסבורג: קו יא צ'אול (38), להופנהיים: קווין פולאנד (10 ו-68 בפנדל), יונתן שמיד (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully