וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בגביע ווינר: הפועל תל אביב תפגוש את הפועל ירושלים

הקבוצה של עודד קטש, שאיכזבה במשחקי ההכנה, תפגוש את האלופה (15:15, ספורט 5), שלא רשמה את ג'וש דאנקן למשחק. במשחק המוקדם ייפגשו הפועל אילת ומכבי חיפה (13:00, ספורט 5)

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (שישי) בהיכל הדרייב אין, בסיומם נדע מה יהיו משחקי חצי הגמר שייערכו במוצאי שבת. במשחק המרכזי תפגוש הפועל תל אביב, שרחוקה מלהרשים במשחקי ההכנה עד כה, את האלופה הפועל ירושלים, שעדיין לא שיחקה נגד קבוצות ישראליות במשחקי ההכנה שלה. הפועל אילת, סגנית האלופה, תנסה להגיע לחצי הגמר כשתפגוש את מכבי חיפה שמסתמנת כאחת הקבוצות הקשוחות בליגה עד כה.

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יתאושש דווקא מול האלופה? קטש/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (15:15, ספורט 5)

הקבוצה של עודד קטש נראית לא טוב עד כה במשחקי ההכנה, עם ניצחון בודד על הפועל אילת בסגל חסר מאוד, ואם זה לא הספיק, אז הקבוצה איבדה ביום שני את הפורוורד-סנטר ג'ון וויליאמסון לחודש הקרוב לאחר שנפצע בברכו. האדומים הגיבו מהר, צירפו את ג'ף אלן לקדנציה שנייה, והוא עשוי לרשום דקות בכורה מחודשת נגד ירושלים. מה שעוד עשוי לאושש את ההכנה של הפועל תל אביב היא חזרתם של רביב לימונד ורוברט רות'בארט, שני שחקני נבחרת ישראל, שחזרו להתאמן רק לאחרונה עם הקבוצה.

מבחינת ירושלים, זה יהיה המשחק הראשון שלה על אדמת ישראל אחרי הזכייה באליפות ההיסטורית בסיום העונה שעברה. הקבוצה של דני פרנקו אמנם הפסידה את שני משחקי ההכנה שלה בטורניר באיטליה לאולימפיה לובליאנה ולז'לגיריס קובנה, אך הציגה יכולת די טובה, ועוד ללא ליאור אליהו ודיאור פישר שנשארו בארץ כדי לנוח אחרי קמפיין נבחרת ישראל. פישר ואליהו ישובו לסגל של האדומים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב, בעוד ג'וש דאנקן לא נרשם להתמודדות. מעניין יהיה לראות את אי ג'יי רולנד בבכורה הרשמית שלו במדי האלופה.

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
קיץ נהדר. הדר/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי חיפה (13:00, ספורט 5)

הקבוצה שהייתה רשומה על אחת הסנסציות הגדולות בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, כשגברה על מכבי תל אביב בחצי הגמר הפלייאוף בעונה שעברה, חוזרת עם ציפיות גבוהות. אריק שיבק עוד לא זכה לראות יותר מדי מהקבוצה שלו במשחקי ההכנה, גם בשל ההעדרות של אפיק ניסים ואלישי כדיר, ששהו עם נבחרת ישראל באליפות אירופה בצרפת, בתוספת הפציעה של עמית שמחון, וההגעה המאוחרת של הזר האחרון אלאדה אמינו. עם זאת, באילת צפויים גם העונה להיות בחלק העליון של הטבלה, כשמלבד אמינו שחקני הרכש הבולטים של הקבוצה הם סי ג'יי לסלי הקפיצי ושלומי הרוש שהגיע מהפועל חולון.

אחרי עונה שאופיינה בעיקר בדשדוש בחלק התחתון והאמצעי של הטבלה, במכבי חיפה רוצים לחזור לאיים על הצמרת. הקבוצה של רמי הדר נראתה טוב מאוד במשחקי ההכנה עד כה, וזאת למרות העובדה שהם חסרים את וויל גרייבס שנפצע ואת רג'י באקנר שעדיין לא הגיע לישראל. שני השחקנים המעניינים ביותר בסגל הירוק הם ג'ון דיברלתומיאו המתאזרח שעושה רושם לפני משחקי ההכנה כשחקן בעל פוטנציאל רב, והרכז גרגורי ורגאס שהצטרף לאימונים רק בסוף השבוע וסיפק משחק ראשון מרשים מאוד נגד מכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully