וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "אני מרוצה מאוד בפטרולול, לא חושב על שום דבר אחר"

החלוץ שבר שתיקה בראיון ברומניה לאחר הצמד בגביע מול אוניראה: "לא משנה מה היה בקיץ, אתן הכל למען המועדון". על כך שהקבוצה אחרונה בטבלה: "הסיטואציה קשה לכולם, חייבים להאמין בעצמנו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאן: מסיבת עיתונאים רפא בניטס

תקופה לא פשוטה בכלל עברה על טוטו תמוז בחודשים האחרונים. קבוצתו, פטרולול פלוישטי, נקלעה לקשיים כלכליים, ניסתה להיפטר ממנו ולאחר משא ומתן עם מספר מועדונים, כולל הפועל תל אביב, לא הצליחה ותמוז נשאר בקבוצה. אין זה סוד שהקבוצה, שפתחה את העונה עם מינוס 6 נקודות בעקבות חובות, לא יכולה לשאת בחוזהו של תמוז, אך לבסוף תיאלץ לעשות זאת, או למכור אותו בינואר.

תמוז שמר על שתיקה בכל הנושא בחודשים האחרונים וברגע שנודע שיישאר בקבוצה, היה צריך להחלים מפציעה שסחב עוד מתום העונה שעברה. החלוץ חזר לעניינים סופית באמצע השבוע כשכבש צמד במשחק הגביע מול אוניראה טרלוגני, בו ניצחה קבוצתו 0:6, מה שהקנה לה את המקום בסיבוב הבא.

פטרולול נמצאת במקום האחרון בליגה הרומנית עם 2 נקודות בלבד, זאת בעקבות הורדת הנקודות, אך בקבוצה ובמיוחד תמוז, עדיין מאמינים שאפשר לעשות זאת ולהישאר בליגה.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
"כל כולי בפטרולול". תמוז/GettyImages

לאחר חודשים ארוכים של שתיקה, תמוז התייצב מול העיתונאים לקראת משחקה הקריטי של הקבוצה מחר (שבת) מול ויטורול ואמר: "חוויתי רגעים נהדרים בעונה שעברה בפטרולול עם אצטדיון מלא. אני רוצה לשמח את האוהדים כמו שעשיתי בעבר, זה מגיע להם. אני מקווה שהם יבואו למשחק הזה ולמשחק הבית הקרוב מול טימישוארה, אנחנו צריכים אותם".

"הסיטואציה שאנחנו עוברים היא קשה מאוד לכולם. לא משנה מה היה בקיץ, עכשיו אני בפטרולול ואני לא חושב על שום דבר אחר. אני נותן הכל על המגרש בכל משחק וזה הדבר החשוב ביותר כרגע. הכל יכול לקרות בעתיד, אבל אני מרוצה פה ואתן הכל למען המועדון".

"המשחק נגד ויטורול? בוודאי שאנחנו יכולים לנצח. אנחנו קבוצה טובה, אבל אנחנו חייבים להאמין בעצמנו ורק כך נמשיך להשיג ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully