וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגוגל עדיין מתעקשים: היכל הדרייב אין נקרא על שם אריק איינשטיין ז"ל

באפליקציית המפות של החברה נקרא אולמה החדש של הפועל תל אביב על שם הזמר והיוצר שהלך לעולמו, למרות ששמו הרשמי הוא "היכל קבוצת שלמה". בעירייה פנו לחברה, והשם הוסר: "הנצחתו של הזמר אריק איינשטיין תידון בנפרד"

אולם דרייב אין בתל אביב. ברני ארדוב
אולם הדרייב אין/ברני ארדוב

מאז שנחנך באופן רשמי ב-4 לינואר השנה, נקרא היכל הדרייב אין בידי חלק גדול מאוהדי הפועל תל אביב, "היכל איינשטיין" על שמו של אוהד הקבוצה, הזמר והיוצר אריק איינשטיין ז"ל שהלך לעולמו לפני כשנתיים. האוהדים פתחו בעצומה ובנסיונות על מנת להשפיע על עיריית תל אביב לקרוא לאולם על שמו של איינשטיין, אך ללא הצלחה כשההודעה הרשמית מטעם העירייה הייתה שוועדה להנצחה מתכנסת רק לאחר שנתיים מיום מותו.

בינתיים יצאו בעירייה ביחד עם חברת היכלי הספורט המנהלת את האולם במכרז לספונסר ראשי לאולם, כפי שעשו בהיכל הספורט ביד אליהו, ולפני מספר חודשים נקבע כי בשנים הקרובות ייקרא האולם היכל קבוצת שלמה, על שם קבוצת "שלמה סיקסט" ומייסדה איש העסקים שלמה שמלצר ז"ל, שמשפחתו נחשבת לאוהדת מושבעת של הפועל תל אביב.

אלא שלחלק מאוהדי הקבוצה ההחלטה לא מקובלת והם ממשיכים לקרוא לאולם על שמו של הזמר, ואף בדרך יצירתית גרמו לכך שבאתר הפופולארי גוגל מפות מופיע שמו של האולם כ"היכל אריק איינשטיין". בינתיים הצליחו הגורמים הרשמיים בפנייה לגוגל לשנות את שם האולם, ונכון לכתיבת הידיעה, האולם אינו מופיע בכלל על המפה.

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה לידיעה: "לעיריית תל אביב יפו אין שליטה או השפעה על הופעת השמות באתר המפות של חברת גוגל. בכל מקרה, תועבר פניה רשמית לחברה בדבר השם המעודכן. בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בתפעול ואחזקת האולם יצאה העירייה במכרז לחברה חיצונית שתשא בחלק גדול מהעלויות הנדרשות לתפעולו. ללא כסף זה לא ניתן היה לבנות ולתחזק את האולם. הנצחתו של הזמר אריק אינשטיין תידון בנפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully