וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בגרמניה: כדורגלן פרץ מהיציע במטרה לנקום בשחקן שפצע אותו

במרץ 2014 אמאורי בישוף ממונסטר שבר את קרסולו של טום מרקנס מאוסנברוק. האחרון עבר כמה ניתוחים, אבל לא הצליח להתאושש והקריירה שלו בסכנה. ביום רביעי השניים נפגשו פעם נוספת

אימג'בנק GettyImages

צפו בתקרית, הקטע החל מ-2:00 בתוך הסרטון

אירוע חריג למדי בתום המשחק בין אוסנברוק למונסטר אמש (רביעי) בליגה השלישית בגרמניה. מיד אחרי שריקת הסיום שחקן אוסנברוק, טום מרקנס שלא נכלל בסגל, פרץ בריצה לכר הדשא ותקף את קשר מונסטר, אמאורי בישוף.

כדי להבין את שורשי הקונפליקט, יש לשוב לדרבי האיזורי בין הקבוצות בתחילת מרץ 2014. קצת יותר מ-10 דקות לסיום המשחק, בישוף גלש לרגלי מרקנס ושבר לו את הקרסול.
מאז עברו כ-18 חודשים ומרקנס לא התאושש. הוא עבר כמה ניתוחים, חזר לפעילות רק במאי בשנה שעברה, אז שותף כמחליף בשני המחזורים האחרונים, אבל העונה לא שיחק בכלל. כשהוא בן 25 בלבד, מעל לקריירה של מרקנס עומד סימן שאלה גדול.

היריבות בין אוסנברוק למונסטר הייתה חמה מאז ומעולם, אבל התיקול החריף של בישוף והפציעה הקשה של מרקנס, גרמו לנקודת רתיחה חדשה. אתמול הקשר הצרפתי-פורטוגלי ספג שריקות בוז צורמות בכל פעם שנגע בכדור ומרקנס שישב ביציע הרגיש את חמתו בוערת בו.

שחקן אוסנברוק, טום מרקנס, פצוע. GettyImages
מרקנס אחרי העבירה של בישוף לפני שנה וחצי/GettyImages

לכל הדברים הללו תוסיפו דרמה ענקית באוסנטל ארנה באוסנברוק. עד הדקה ה-90 התוצאה הייתה 1:1, אבל אז טוביאס ווילרס כבש שער עצמי ומונסטר עלתה ל-1:2. המשחק היה נראה גמור, אבל המארחת יצאה למתקפה במטרה להשוות ובדקה ה-92 חליל סבראן קבע 2:2 אחרי קרן. היציעים געשו וטום מרקנס המשולהב פרץ לדשא עוד לפני שריקת הסיום - אולי במטרה לנקום בבישוף.

הוא התקרב לבישוף, אמר כמה מילים והוסיף דחיפה קטנה. קשר מונסטר הוסיף הצגה גדולה, נפל ארצה ועד מהרה התעוררה מהומה. שחקני האורחת ניסו לתקוף את מרקנס, שזכה עכשיו להגנה מחבריו לקבוצה, אבל למזלם של כולם העניינים נרגעו. מרקנס אגב, טען אחרי המשחק שהוא בסך הכול פרץ לכר הדשא כדי לחגוג עם חבריו את השוויון הדרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully