וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון לשחקנים: "אין שום נאחס על מכבי נתניה"

24.9.2015 / 16:22

היו"ר שוחח עם השחקנים בניסיון להרגיע אותם אחרי רצף הפציעות הקשות. הרכש יובל אבידור עשוי לפתוח בשבת נגד הפועל חיפה: "רוצה להוכיח שאני ראוי ללבוש את החולצה של מכבי נתניה"

one
יובל אבידור שחקן הפועל עכו. יוסי ציפקיס
עשוי לפתוח מול הפועל חיפה. יובל אבידור/יוסי ציפקיס

יובל אבידור, הרכש החדש של מכבי נתניה, התראיין היום (חמישי) לאתר המועדון, ואמר: "עכשיו תפקידי להוכיח שאני ראוי ללבוש את החולצה של הקבוצה".

"אני שמח להגיע למועדון בסדר גודל של מכבי נתניה, עם עבר והיסטוריה", אמר היום אבידור, "אני מקווה להתחיל את העונה ברגל ימין.

"אומנם העונה כבר התחילה, אבל נכנסתי מהר לעניינים. קיבלו אותי יפה, ועכשיו תפקידי להוכיח שאני ראוי ללבוש את החולצה, ואני מקווה להתחיל לעשות את זה כבר בשבת, בשמונה בערב, מול הפועל חיפה. נראה אתכם שם".

בעקבות מכת הרצועה הצולבת שנחתה על מכבי נתניה, שוחח הבוקר יו"ר הקבוצה דורון אוסידון עם השחקנים ואמר בין היתר: "למרות ריבוי הפציעות אני לא רוצה שתחשבו לרגע שיש פה מזל רע. אין שום נאחס על מכבי נתניה וזה רק צירוף מקרים שלצערנו נקלענו אליו". אוסידון שממעט לדבר עם השחקנים באסיפות התייחס לפתיחת העונה הבינונית ואמר: "בנינו קבוצה עם סגל שחקנים נהדר. היה חשוב לנו לבנות חדר הלבשה חזק ומרקם אנושי טוב. אני משוכנע שברגע שיבוא הניצחון הראשון, הכל יתחבר לנו ונרוץ חזק קדימה".

על פי האימון עשוי יובל אבידור לפתוח בהרכב מול הפועל חיפה כבר בשבת. המאמן שלומי דורה עידכן את השחקנים שמעתה מצלמה פנורמית תעקוב אחריהם בכל משחק ותספק לו נתונים מלאים על המרחקים שהם מבצעים במשחקים ועל קצב הריצה של כל שחקן.

(עדכון ראשון: 12:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully