וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הרצליה, אלדד אקוניס: "אם ניכנס השנה ל-1-8 זה יהיה הישג"

24.9.2015 / 10:22

בני הרצליה ערכה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה ואנשיה תקפו: "יש קבוצות שניצלו את נושא המתאזרחים לרעה, אולי צריך להחזיר את חוק בריסקר". המאמן גורקה: "רוצים קבוצה קשוחה"

אנשי ושחקני בני הרצליה. מגד גוזני
הרבה פנים חדשות. בני הרצליה/מגד גוזני

בני הרצליה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת העונה במעמד ראש העיר, הבעלים והספונסרים. הקבוצה של מיקי גורקה שינתה את פניה בצורה משמעותית השנה כשצירפה חמישה זרים חדשים - ג'יימס סינגלטון, שפצוע בידו בשלב זה, אמאדי אנג'איי, דרו קרופורד, ג'מאר סמואלס וסטיבן דניס. הקבוצה השאירה את הקפטן החדש אבירם זליקוביץ', וצירפה אליו את מורן רוט, כארם משעור, דני רובין ותום מעיין.

"שמנו דגש על קבוצה הגנתית, שחקנים בלי אגו, ואופי טוב גם מחוץ למגרש. מקווה שהתוצאות על המגרש יהיו שונות מהשנים האחרונות, חובת ההוכחה על השחקנים", אמר היו"ר אלדד אקוניס, "המטרה שלנו השנה היא להגיע לפלייאוף, זה לא יהיה קל, אבל אני מקווה שהקבוצה שלנו תכפה על החיסרון התקציבי ביכולת ובמשחק ללא אגו. אני לא אומר שאנחנו יכולים להתמודד עם הגדולות ב-1-4, ואם ניכנס השנה ל-1-8 זה יהיה הישג".

הבעלים לני רקנאטי: "בנינו קבוצה בתקציב יחסית צנוע, 6.5 מיליון שקלים. אנחנו מקווים שבהמשך יהיו לנו תקציבים גבוהים יותר כדי שנוכל להגיע לאירופה. היו לנו ציפיות לאיחוד השנה - לצערי זה לא קרה, אבל הדלת פתוחה ונקווה שבעתיד זה יקרה. יש לנו ציפיות כל עונה מחדש, הליגה השנה התחזקה מאוד, לקבוצות יש תקציבים לא יותר קטנים מאיתנו. העיקר שנהנה".

אחד הנושאים שעלה במהלך מסיבת העיתונאים היה נושא המתאזרחים. "זה לא סוד שאני חושב שלא צריך יותר ממתאזרח אחד בקבוצה", אמר רקנאטי, "יש קבוצות שניצלו את נושא המתאזרחים לרעה. יש מתאזרחים, אבל זה צריך להיות בצורה כזו שישראלים יוכלו לשחק. לא הייתי רוצה לראות חמישה זרים משחקים".

היו"ר אקוניס הוסיף: "יכול להיות שצריך להחזיר את חוק בריסקר, יכול להיות שצריך לומר שמהשנה הזאת שני מתאזרחים ואחרי זה רק מתאזרח אחד. נעשה מאמץ כדי לשנות את המדיניות ולהגביל את מספר המתאזרחים בליגה. אתם רואים חמישייה של מכבי תל אביב עם רוצ'סטי, פארמר ושלושה זרים?".

בעלים בני הרצליה, לני רקנאטי. מגד גוזני
"מקווים שבהמשך יהיו לנו תקציבים גבוהים יותר כדי שנוכל להגיע לאירופה". רקנאטי/מגד גוזני

המאמן מיקי גורקה אמר: "אנחנו מאוד רוצים קבוצה קשוחה ואגרסיבית, קבוצה הגנתית מעל הכול, ואני מאמין שזה הבסיס להצלחה. תושבי הרצליה רוצים לראות כדורסל ואני מאוד מאמין במה שבנינו. מעכשיו חובת ההוכחה היא עלינו" .

הקפטן החדש אבירם זליקוביץ' הוסיף: "זאת שנה שלישית שלי במועדון שהפך להיות כמו בית עבורי, ואני אשתדל לעשות את המיטב כדי להחזיר לו על האמון שנתן לי. מצפה לנו עונה טובה, יש פה חבורה של גברים, שחקנים שלא חושבים על שום דבר חוץ מניצחון".

מורן רוט: "אני מאוד שמח להצטרף לבני הרצליה, זה מועדון מאוד משפחתי עם אנשים טובים. זאת עיר של כדורסל, מועדון שהגיע למעמדים גדולים, ובשנים האחרונות היה פספוס. השנה נבנית כאן קבוצה מחויבת עם אופי, לא צריך להציב מטרות, הדרך מאוד חשובה - שנהנה ונחבר את הקהל למועדון, נהנה מהדרך".

ראש העיר משה פדלון: "אחד מהחלומות שלי זה לבנות פה אולם גדול מותאם למציאות המשתנה, אני מנהל משא ומתן עם הטוטו, נקווה שיעזרו לנו לבנות אולם גדול באזור גליל ים. אני חייב סיוע, אני רוצה לבנות אולם בסדר גודל של 5,000-6,000 מקומות שיעלה בין 50 ל-60 מיליון. אחרי שאסיים את בניין העירייה רוצה לבנות אולם מודרני לכל אזור השרון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה. מגד גוזני
"קבוצה הגנתית מעל הכול". גורקה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully