וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: ג'ף אלן חוזר לקדנציה שנייה

24.9.2015 / 10:51

הפורוורד/סנטר (2.01,28), ששיחק בקבוצה עם עלייתה לליגת העל, חתם על חוזה זמני ויחליף וויליאמסון הפצוע. בשנה שעברה שוחרר ממכבי חיפה אחרי שנעצר בעקבות שימוש במריחואנה

ג'ף אלן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טיילר סמית' שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
ברוך שובך. אלן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על צירופו של הפורוורד/סנטר ג'ף אלן (2.01,28), שחתם על חוזה זמני בקבוצה. עבור השחקן זו קדנציה שנייה במועדון.

כזכור, בשנה שעברה אלן שוחרר ממכבי חיפה לאחר שנעצר על ידי המשטרה בעקבות שימוש במריחואנה. אלן ודמונטז סטיט, אז שחקני מכבי חיפה, נעצרו אחרי ששכנים שגרו בסמוך לדירתם התקשרו למשטרה בעקבות רעש חריג שהושמע בשעת לילה מאוחרת, וכשהגיעו השוטרים לדירה התגלתה כמות של כ-30 גרם מריחואנה. השניים הודו בחקירתם בדברים ושוחררו בערבות על ידי אנשי הקבוצה.

"אלן הצטרף להפועל תל אביב עם שובה לליגת העל בעונת 2012/13, ושיחק בקבוצה עד שנפגע וגמר את העונה", הזכירו היום בהפועל תל אביב בנוגע לרכש החדש, "לאחר שהתאושש מהפציעה, חתם אלן בהפועל עפולה מהליגה הלאומית שם הציג ממוצעים של 19.5 נקודות ו-9.3 כדורים חוזרים. אלן הוביל את עפולה עד סדרת הגמר, שם הפסידה קבוצתו לעירוני נהריה.

"בשנה לאחר מכן, חתם במכבי חיפה ושיחק בקבוצה עשרה משחקים, בהם השיג ממוצעים של כ-14.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים במשחק. משם המשיך לשיאולאיי בליטא שם סיים את העונה.

"החתמתו של ג'ף, שצפוי לנחות היום בישראל, הגיעה בעקבות פציעתו של ג'ון וויליאמסון, שייעדר מהמגרשים בשבועות הקרובים".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "ג'ף מכיר את המערכת ואוהב את האוהדים והאווירה, ואנו שמחים על שובו לקדנציה נוספת בהפועל".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף אלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully