וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולג גוסב: "כיום אין בעיה למצוא חומרים, נלמד את מכבי ת"א"

דינמו קייב תגיע לישראל בעוד פחות משבוע. החלוץ ג'וניור מוראס: "מכבי תל אביב התחילה את ליגת האלופות עם המשחק הכי קשה שיש. המשחק שלנו בישראל יהיה שונה והרבה יותר שקול"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר הניצחון של דינמו קייב אתמול בגביע האוקראיני

דינמו קייב גברה אמש (רביעי) 0:2 על אובולון קייב במשחק הראשון מבין שניים בגביע האוקראיני והיא סופרת 11 משחקים רשמיים ברציפות ללא הפסד. למעשה,ה-2:0 נגד שחטאר דונייצק בסופרקאפ המקומי, היה ההפסד היחיד העונה של יריבת מכבי תל אביב בשבוע הבא.

דינמו תארח את הוברלה ביום שבת למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה האוקראינית ובתחילת השבוע תמריא לישראל. ביום שלישי היא תעלה לכר הדשא באצטדיון העירוני בחיפה, שם תפגוש את מכבי תל אביב למשחק במסגרת המחזור השני בבית ז' בליגת האלופות.

"אנחנו לא ממהרים. איך אומרים האמריקאים? אנחנו הולכים צעד אחד צעד", אמר הקשר הוותיק אולג גוסב, "שיחקנו נגד אובולון בגביע, אחר כך יש לנו את הוברלה בליגה ורק אז הקבוצה הישראלית. אם לא נעבוד בצורה הזו, לא נגיע מוכנים למכבי. כיום אין בעיה למצוא באינטרנט חומרים על כל קבוצה בעולם, ובבוא הזמן צוות האימון יתחיל להכין אותנו לקבוצה מתל אביב".

החלוץ הברזילאי ג'וניור מוראס, שכבש אמש את השער השני של קבוצתו, הוסיף: "מכבי תל אביב התחילה את ליגת האלופות עם המשחק הכי קשה שיש - בחוץ נגד אחת מהפייבוריטיות לזכייה במפעל. המשחק שלנו בישראל יהיה שונה והרבה יותר שקול".

אגב מוראס, המאמן סרגיי רברוב עדיין לא החליט מי יפתח בחוד בחיפה, הברזילאי או סרגיי קראבץ. מוראס שגובהו 1.76 מטר, הוא שחקן זריז יותר והיה אחד מהסקוררים הבולטים בליגה האוקראינית בשלוש השנים האחרונות בהן כבש 35 שערים. קראבץ שמתנשא לגובה של 1.88 מטר, הוא חלוץ הרבה יותר פיזי. אחרי שרברוב יילמד את מכבי תל אביב לעומק, הוא יחליט מי מהשניים יפתח בחוד.

ההתלבטות של רברוב בנוגע לאיוש עמדת החלוץ היא גם תוצאה של ההיעדרות של לוקאש תאודורצ'יק המצוין. החלוץ הפולני מתקשה להשתקם משבר באחת מעצמות השוקית והוא לא ישחק בוודאות בתל אביב. מעבר לכך נראה שלרברוב יהיה סגל מלא, לאחר שהמגן השמאלי ייבגני מקארנקו החלים מפציעה. מי שעשוי להגיע עם הקבוצה לישראל הוא ניקו קרנצ'אר, שלא ממש היה בתכניות בקיץ. הקרואטי נכנס אתמול כמחליף בדקה ה-81 ובסיום רברוב הצהיר שהוא שבע רצון ממנו.

שחקן דינמו קייב, ארטיום קראבץ. GettyImages
מי יפתח בחוד? קראבץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully