וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שער עצמי הזוי בברזיל, שיאן עולם בן 105

שוער מקאה עם שער עצמי שמריח קצת מוזר, הידקיצ'י מיאזקי היפני הוא האיש המהיר בעולם לגילו, דייויד אורטיז חשף מהי "עבודת החלומות" וגם: בדיקת האבהות של קיירי אירווינג, דאנק מדהים ורגע קורע במשחק פוטבול תיכונים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

12:58: הולק רוקד ברחובות רוסיה

11:40: קיירי אירווינג בדרך להיות אבא?

האם קיירי אירווינג בדרך להיות אבא? כוכב קליבלנד הגיש לבית המשפט בטקסס דרישה לבדיקת אבהות. בדרך כלל כוכבי ה-NBA דורשים בדיקות אבהות על מנת להוכיח שהם לא האבות, אבל הפעם אירווינג טוען כי הוא הכניס להיריון את אנראה ווילסון, לשעבר מיס טקסס ב-2010. על פי הדיווחים, אירווינג ו-ווילסון היו בקשר זוגי לתקופה מסוימת החל מ-2013, אבל כעת פרודים. היא אמורה ללדת בחודש דצמבר.

אנדריאה ווילסון. אינסטגרם, אתר רשמי
הגברת ווילסון/אתר רשמי, אינסטגרם

09:42: שער עצמי הזוי בברזיל

שער עצמי הזוי במהלך משחק בין מקאה לבוטפוגו בליגה השנייה בברזיל. אחד משחקני ההגנה של מקאה החזיר כדור לשוער רפאל, שהחליט לעזוב את הכדור ולתת לו להתגלגל לרשת. מריח קצת מוזר, לא?

09:31: שבר שיא עולם בגיל 105

יום אחד בלבד לאחר שהידקיצ'י מיאזקי היפני חגג את יום הולדתו ה-105, הוא הפך לשיאן העולם. איך זה קרה? מיאזקי לקח חלק באליפות העולם באתלטיקה לגילאי 105 ומעלה, ועצר את השעון על 44.22 שניות ב-100 מטר - שיא עולם חדש לגילאים הללו.

09:21: הכדור פוגע בשופט, ונכנס לשער

רגע מצחיק מאוד במהלך משחק פוטבול תיכונים. לואיס אראנדה, הבועט של קבוצת התיכון של מידלנד לי, רצה לעשות את המוטל עליו ולהכניס את הכדור בין הקורות. הוא בעט לכיוון הנכון, אלא שבדרך פגע בראשו של השופט. הכדור שינה מעט את כיוונו, אך בסופו של דבר הגיע אל היעד.

09:10: אתגר מאת'רוול, בדרך קצת שונה

זוכרים את אתגר מאת'רוול? למי שלא, מדובר באתגר שהומצא על ידי הקבוצה הסקוטית - ובו השחקנים מנסים לקלוע את הכדור לפח אחרי שהם מעבירים ביניהם נגיחות. קבוצה אחת החליטה לקחת את האתגר צעד אחד קדימה. התוצאה לפניכם.

09:01: דייויד אורטיז חושף את עבודת החלומות שלו

לכוכב הבייסבול האגדי, דייויד אורטיז, מעריצים רבים, אך לא ברור אם הם יישארו מעריציו גם אחרי הדברים הבאים. בראיון שהעניק בתקשורת האמריקאית חשף כוכב הרד סוקס מה היה עושה אילו לא היה משחק בייסבול. התשובה: שחקן פורנו.

דייויד אורטיז בוסטון רד סוקס. AP
חלם להיות שחקן פורנו. אורטיז/AP

08:42: סטפן קרי, ריילי קרי, וג'רמי לין משתעשעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully