וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "תחושה מגעילה". בניטס: "הראינו אופי ויכולת לסבול"

ברצלונה הובסה 4:1 מול סלטה ואיבדה את הפסגה לריאל מדריד, שניצחה 1:2 בבילבאו. ההגנה של האלופה שוב קרסה אבל לואיס אנריקה מאשים את חוסר האפקטיביות בהתקפה, בניטס משבח את בנזמה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה ידעה שהמשחק מול סלטה ויגו יהיה קשה מאוד, אבל היא לא תיראה לעצמה שהוא ייגמר בהפסד 4:1 כואב. הקטאלנים הגיעו למשחק מול אחת הקבוצות המפתיעות העונה עם מאזן מושלם, אך לתכולים היו תוכניות אחרות. נוליטו, יאגו אספס (צמד) ויון גידטי דאגו להשאיר את הנקודות בבית, וסלטה ויגו עלתה למקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית ביחד עם ריאל מדריד, שניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו וחלפה על פני האלופה.הבלאנקוס מקדימים את ויאריאל וסלטה בהפרש שערים, ואת בארסה ואתלטיקו בנקודה.

האיש ש(שוב) פירק את ברצלונה: נוליטו מסלטה ויגו הוא הכוכב של אחת הקבוצות המלהיבות באירופה

מהפך בספרד: ברצלונה הושפלה מול סלטה ויגו, ריאל מדריד עלתה לפסגה אחרי ניצחון בבילבאו

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
לזה הוא לא ציפה. מסי בהלם/רויטרס

המספרים

* ברצלונה לא ספגה ארבעה שערים בליגה מאז 20 באוקטובר 2012, אז ניצחה את דפורטיבו לה קורוניה 4:5. הפעם האחרונה שספגה רביעייה והפסידה הייתה מול אתלטיקו מדריד ב-1 במרץ 2009, כשנוצחה 4:3.

* סלטה ויגו לא ניצחה את ברצלונה במשחק רשמי עם שלושה שערים או יותר מאז 1957.

* ברצלונה הפסידה משחק בליגה הספרדית שבו ספגה שלושה שערים או יותר לראשונה מאז 2008.

* נוליטו היה מעורב ביותר שערים מכל שחקן אחר בליגה הספרדית העונה.

* גורקה איראיסוס רשם 19 הצלות העונה בליגה הספרדית, יותר מכל שוער אחר.

* יאגו אספס השווה את כמות השערים שלו לזו שכבש לכל אורך העונה שעברה.

* על אף שעד עתה הייתה מושלמת בליגה, ברצלונה עדיין לא כבשה העונה במחצית הראשונה.

זו הרביעייה השלישית שברצלונה סופגת העונה מול יריבה ספרדית (סביליה, בילבאו, סלטה).

* קיילור נבאס היה רחוק חמש דקות משבירת השיא של ריאל מדריד (431 דקות), של שמירה על רשת נקייה בפתיחת העונה בליגה.

שחקני סלטה ויגו, נוליטו, יאגו אספס, חוגגים. AP
איזה משחק. יאגו אספס חוגג עם נוליטו/AP

הציטוטים

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה אמר אחרי ההפסד שהיה לו "מוזר" לראות את שחקניו מחמיצים כל כך הרבה, אבל דאג להחמיא למנצחים. "מבחינת אינטנסיביות היינו טובים", אמר, "היו לנו שש או שבע הזדמנויות. זה היה מוזר שלא ניצלנו אותן, בהתחשב בשחקנים. דברים כאלה קורים, וצריך לטפל בהם.

"בכדורגל לפעמים מגיעים למצבים של אחד על אחד, ובמחצית הראשונה סבלנו מאוד. לפני ה-0:1 היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות ולא כבשנו. ואז הגיע השער של נוליטו, ואז עוד טעות ו-2:0".

לואיס אנריקה כמובן שיבח את קבוצתו לשעבר, אותה אימן ב-2013/14, והחמיא ליכולת של שחקניו של אדוארדו בריצו. "ראיתם כמה טוב סלטה יכולה לשחק", אמר מאמן בארסה, "בגלל זה הפסדנו. הם שיחקו מצוין, בכל המובנים. הם יצרו הרבה מצבים והרבה אחד על אחד. הם היו יעילים וחכמים. אני מעדיף להפסיד לקבוצה כזאת, בלי טריקים. הדשא היה קצוץ, רטוב, מהיר, יריבה טובה, כדורגל טוב. אני שמח שאני חלק מההיסטוריה של סלטה".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה הושפלה, ריאל מדריד עלתה לפסגה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה, לואיס סוארס, לפני שחקן סלטה ויגו, סרחיו גומס. AP
ראשונים לכל כדור. סלטה/AP

חאבייר מסצ'ראנו אמר ש"כל מי שנמצא קצת זמן בכדורגל יודע שיש ימים שבהם היריבה פשוט טובה ממך, זוכה בכל המאבקים ובכדורים החופשיים ומנצלת כל הזדמנות. חלק מזה באשמתנו, וחלק בזכותם, הם שיחקו משחק מושלם. הם ניצחו אותנו, ועלינו להרים את הראש. הדבר הכי מדאיג הוא שהם היו טובים מאיתנו. כשאתה מרגיש שהתעלו עליך ככה, זאת תחושה מגעילה".

"לא הגיע לנו להפסיד בתוצאה כזו", הודה סרחיו בוסקטס. "לא היה לנו מזל, הגענו למצבים אבל השוער פשוט היה במיטבו. זה כדורגל, פעם אנחנו מנצחים ופעם מפסידים. הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות עכשיו הוא לחזור חזקים יותר למשחק הבא".

יאגו אספס, אחד המצטיינים בשורות סלטה, אמר בסיום: "התעלינו על ברצלונה, היה לנו משחק מצוין, היינו הקבוצה הטובה יותר על המגרש לאורך המשחק והניצחו הגיע לנו. מול בארסה אתה לא רגוע עד הסוף, אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל השקענו מאמץ גדול, לחצנו עליהם חזק ויצאנו להתקפות מהירות".

קרים בנזמה, ריאל מדריד. GettyImages
בדרך לעונה של 25 גולים. בנזמה/GettyImages

בריאל מדריד, המאמן רפא בניטס חגג. "אני מאוד שמח מהניצחון. הקבוצה הראתה שתי פנים: החזקה בכדור ואיכות במחצית הראשונה, ואופי ויכולת לסבול במחצית השנייה. הקבוצה תקבל הרבה ביטחון מהניצחון בסן מאמס. היו לנו 20 בעיטות לשער. עשינו דברים שלא עשינו במשחקים קודמים. עד עכשיו לא נאלצנו להראות שיש לנו אופי".

רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. GettyImages
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד/GettyImages

ריאל שיחקה בלי חאמס ובייל הפצועים, כשמתאו קובאצ'יץ' פותח בהרכב. "יש לנו ארבע שיטות", אמר בניטס, "3-3-4, 1-3-2-4, 1-2-3-4 ו-1-4-1-4. בתחילת המשחק שלטנו במשחק, ואחר כך היינו צריכים לעבוד מול הקישור של בילבאו. השחקנים התאימו את עצמם למצב. ניצחנו, ויצרנו מצבים לכריסטיאנו ובנזמה. כמעט כל מה שעשינו יצא חיובי".

ואכן, כובש הצמד בנזמה המשיך בכושר הטוב, ואחרי שכבש גם את שער הניצחון מול גרנאדה בסוף השבוע שעבר, הוא השלים כיבוש חמישה שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים (כבש בחמישה משחקים רצופים, כולל שחטאר בצ'מפיונס) והוא הכובש המצטיין של הליגה עד עתה לצד נוליטו וכריסטיאנו. "הוא חלוץ 9 אחר, לא סקורר ברחבה", אמר עליו בניטס, "הוא שותף מצוין לרונאלדו, הם מאוד מסוכנים יחד, התנועה של בנזמה מקשה מאוד על ההגנה. אמרתי לו שאני רוצה שהוא יכבוש העונה 25-20 שערים, והוא בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully