וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שני בישולים למונס דאבור, צמדים למוחמד גדיר ולטוטו תמוז

החלוץ הכין את שני השערים ב-0:2 על סיון וגראסהופרס נותרה במקום השני. לדאבור עשרה בישולים העונה. שערי בכורה לגדיר ב-2:6 של לוקרן בגביע הבלגי ולתמוז ב-0:6 של פטרולול על טרלונגני בגביע הרומני

עריכת וידאו: מרום שפיצר

* מונס דאבור שיחק היום (רביעי) 90 דקות ובישל שני שערים ב-0:2 של גראסהופרס על סיון במחזור התשיעי בליגה השוויצרית. לדאבור עשרה בישולים העונה, גראסהופרס נותרה במקום השני ויש לה 20 נקודות.

* חלוץ לוקרן, מוחמד גדיר, כבש צמד שערי בכורה ב-2:6 של קבוצתו על אקרן בשלב 32 האחרונות בליגה הבלגית. גדיר מצא את הרשת בדקות 29 ו-42, גם בסארט עבדורחימי ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, הבקיע את אחד מששת השערים.

* חלוץ פטרולול פלוישטי, טוטו תמוז, שטרם כבש העונה, כבש צמד ב-0:6 של קבוצתו על טרלונגני מהליגה השנייה ברומניה, זאת במסגרת הגביע המקומי. תמוז שיחק 90 דקות, ואת שעריו כבש בדקות 38 ו-90.

שחקן צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו. GettyImages
רשם 120 דקות. ביברס נאתכו/GettyImages

* קשר צסק"א מוסקבה, ביברס נאתכו, העפיל היום עם קבוצתו לשמינית גמר הגביע הרוסי לאחר ניצחון 1:2 על בייקל אירקוטסק מהליגה השנייה בתום הארכה. מקסים משנב העלה את בייקל ליתרון מפתיע בדקה ה-31, אך אלכסנדרס קאונה קבע שוויון בדקה ה-78 לפני שקיריל פנצ'נקו הפך את התוצאה עם שער בדקה ה-109. נאתכו שיחק 120 דקות. הרכש החדש של הקבוצה מבירת מוסקבה, בן דודו של קשר נבחרת ישראל, אמיר נאתכו שהגיע בהשאלה מברצלונה, נכנס לדקות הראשונות שלו בצסק"א כשעלה לכר הדשא בדקה ה-101.

* קשר ויטסה ארנהם, שרן ייני, שיחק 120 דקות בהפסד המטורף של קבוצתו 4:1 להראקלס לאחר הארכה. ויטסה נותרה בשמונה שחקנים לאחר ששלושה משחקניה הורחקו כשגם המאמן קיבל הוראה מהשופט לעזוב ליציע, וספגה שער שוויון בדקה ה-94, שער ששלח את המשחק להארכה. עם שמונה שחקנים על המגרש ויטסה לא יכולה הייתה ליריבתה, ספגה שלושה שערים והודחה מהגביע.

* קני סייף שיחק 90 דקות וחאתם עבד אלחמיד 73 ב-0:3 של גנט על אופן בשלב 32 האחרונות בגביע הבלגי. רמי גרשון הפצוע לא היה בסגל. אופיר מרציאנו לא היה בסגל של מוסקרון ב-0:2 גל דינזה.

* מרוהאן קבהא שיחק 90 דקות ואילו סינטיהו סלליך לא היה בסגל ב-1:1 של מאריבור מול דומז'אלה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הסלובנית.

* גל שיש לא נכלל בסגל של וולין לוצק ב-0:2 על מיקולאיב במסגרת שלב 16 האחרונות בגביע האוקראיני.

* אייל גולסה לא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי במפגש מול א.א.ק אתונה במחזור הרביעי בליגה היוונית. קבוצתו ניצחה 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully