וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה, סנט אטיין לא נותנת לפריס סן ז'רמן לברוח

קלולו וטוליסו הצעירים כבשו והעניקו לליון 0:2 קל על באסטיה, סנט אטיין נקודה מהפסגה אחרי 0:1 בטרואה. גאזלק אז'קסיו הייתה קרובה להפתעה נגד ראן, ניס הביסה את בורדו 1:6

שחקן ליון, אלדו קלולו. רויטרס
אלדו קלולו בדרך לראשון של ליון/רויטרס

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נמשך היום (רביעי) עם שישה משחקים. פ.ס.ז' הבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגה גם ביום שלישי, אבל הדולקות אחריה ובעיקר סנט אטיין, לא נתנו לה לברוח יתר על המידה.

ליון - באסטיה 0:2

ניצחון חשוב לליון, שלא נותנת לצמרת הגבוהה לברוח לה בינתיים. אלדו קלולו בן ה-19 פתח לראשונה בהרכב של ליון ובדקה ה-18 קבע 0:1, קורנטן טוליסו הכפיל בדקה ה-88 וחתם את התוצאה. פרנסואה קמאנו האורח הורחק בדקה ה-45.

טרואה - סנט אטיין 1:0

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה רשמה ניצחון חשוב ובתום המחזור היא עדיין מרוחקת רק נקודה מפ.ס.ז'. תומא אייאס כבש שער עצמי בדקה ה-13 ולמעשה הכריע את ההתמודדות.

גאזלק אז'קסיו - ראן 1:1

גאזלק הזעירה הייתה רחוקה דקות ספורות מניצחון ראשון אי פעם בליגה הבכירה, אבל ספגה שער שוויון בדקה ה-89 ונותרה מאוכזבת. מוחמד לארבי העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-45, אבל ג'יובאני סיו איזן לפני הסיום וקבע חלוקת נקודות בסיום.

ניס - בורדו 1:6
לניס: ואלר ז'רמן (33), מיקאל לה ביהן (42), ניקולא פלואה (52, עצמי), חאתם בן ארפה (68, 75), אלכסנדר מנדי (84). לבורדו: ירוסלאב פלאשיל (6).

טולוז - מארסיי 1:1
לטולוז: מרטין ברייזווית (68), למארסיי: מיצ'י בטשוואי (90).

לוריין - קון 0:2
ללוריין: בנז'מן מוקאנג'ו (13), עבדול מאג'יד וואריס (36)

טולוז - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully