וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: סקוטלנד הביסה את יפן, אוסטליה ניצחה את פיג'י

הסקוטים החזירו את היפנים לקרקע אחרי הניצחון הסנסציוני על דרום אפריקה עם 10:45 מוחץ, כולל חמישה טרייז במחצית השנייה, האוסטרלים לא התקשו בדרך ל-13:28. 11:38 לצרפת על רומניה

סקוטלנד נגד יפן באליפות העולם בראגבי. AP
מחצית שנייה חד צדדית של הסקוטים/AP

אחרי יומיים של מנוחה, אליפות העולם בראגבי חזרה לפעילות היום (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר בראשון מביניהם, סקוטלנד החזירה את יפן אל הקרקע עם ניצחון 10:45. במשחק השני של הערב ניצחה צרפת את רומניה 11:38.

seperator

סקוטלנד - יפן 10:45

הסקוטים, שלא הצליחו לשים טריי בשלושת משחקיהם הקודמים במסגרת אליפות העולם (ב-2011), התקשו לעשות זאת גם הפעם, אבל כשהפקק השתחרר, הם דהרו לניצחון במשחק הבכורה שלהם באליפות הזו ועל הדרך, עצרו את האופוריה היפנית מהניצחון ההיסטורי על דרום אפריקה. במחצית זה עוד היה 7:12 בלבד לסקוטים, כשדווקא יפן משיגה את הטריי היחיד, אבל אחרי ההפסקה, סקוטלנד כבר רשמה חמישה טרייז משלה, השיגה גם את נקודת הבונוס וניצחה בקלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אוסטרליה - פיג'י 13:28

הפתיחה הייתה צמודה, עם פנדל לכל צד, אבל שני טרייז עזרו לאוסטרלים לברוח לפני המחצית. המחצית השניה הייתה מאוזנת יותר, עם טריי אחד לכל נבחרת, אך פיג'י לא הצליחה לסגור את הבריחה האוסטרלית וירדה למאזן של שני הפסדים ללא נקודות בונוס, שמסבך אותה במאבקי ההעפלה לשמינית הגמר.

צרפת - רומניה 11:38

תחילת המשחק הייתה צמודה כשכל אחת מהנבחרות זכתה לפנדל. אלא שלאחר שלוח התוצאות הראה 3:3, צרפת לקחה את המושכות והחלה לברוח. היא עלתה ל-3:8, 3:10 ו-3:17 לפני שהרומנים צימקו ל-17:6. מכאן הצרפתים רצו ל-6:31 ולא הותירו ליריבים סיכוי. זה נגמר ב-11:38 מהדהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully