וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר הראשון של העונה: גביע ווינר 2015 יוצא לדרך ביום חמישי

23.9.2015 / 19:15

מכבי תל אביב, ללא יבזורי, תפגוש את נס ציונה ברבע הגמר (18:00, ספורט 5). גודס: "רוצים לתת את כל מה שיש לכדי לזכות בטורניר". חולון תפגוש את ראשון לציון (20:30, ספורט 5)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משחקי גביע ווינר 2015 ייצאו לדרך מחר (חמישי) עם שני רבעי הגמר שיחנכו את ההיכל החדש בחולון. ברבע גמר הראשון תפגוש מכבי תל אביב, ללא דגן יבזורי הפצוע, במבחן ראשון מול קבוצות ליגת העל, את עירוני נס ציונה של נדב זילברשטיין, ששואפת לרשום עונה שלישית מוצלחת בליגת העל. במשחק השני תארח הקבוצה הביתית באולם, הפועל חולון, את מכבי ראשון לציון המסקרנת בדרבי שיפגיש את הגארד כריס רייט של חולון עם הפורוורד כריס רייט של ראשון לציון. במשחק הראווה המוקדם תפגוש בני הרצליה את העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת (15:30).

סילבן לנדסברג עם אוהדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ימשיך לחגוג? סילבן לנדסברג/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (18:00, ספורט 5)

הקבוצה של גיא גודס תפגוש לראשונה קבוצה מליגת העל לאחר שקיימה עד כה ארבעה משחקי הכנה, שלושה בטורניר ההכנה באנז'ר, ומשחק נוסף נגד עירוני רמת גן מהלאומית. בכל המשחקים הצהובים ניצחו, כשבמשחק האחרון נגד וילבראן הציגו כדורסל טוב יותר ונראה כי הם מתקדמים. מי שלא ישחק במדי מכבי הוא דגן יבזורי, שנקע את הקרסול במהלך השבוע וייעדר כשבועיים. הצהובים יוכלו לרשום רק 11 שחקנים למשחק, שכן הם לא מחזיקים בשלושה שחקנים מתחת לגיל 25 בסגל. המשמעות היא שמלבד יבזורי שחקן זר או ישראלי נוסף ימצא את עצמו מחוץ לסגל. הצהובים ירצו להחזיר לעצמם את התואר אותו איבדו בשנה שעברה להפועל ירושלים.

"איבדנו את גביע ווינר ונצטרך להחזיר אותו", אמר גיא גודס לקראת המשחק, "אסור לשכוח שאלה שלבים של תחילת עונה והרבה קבוצות בגישושים, זה אמנם תחילת עונה, אבל אנחנו רוצים לבוא לטורניר ולתת את כל מה שיש לנו כדי לזכות בו".

נס ציונה פותחת עונה שלישית ברציפות בליגת העל, ושביעית ברציפות של נדב זילברשטיין על הקווים, עם לא מעט ציפיות. הכתומים ערכו לא מעט שינויים הקיץ בסגל, כשטל דן הוא השריד היחיד מהעונה שעברה, והוא צפוי לשחק בפעם הראשונה בהכנה נגד מכבי תל אביב, לאחר שחזר להתאמן בתחילת השבוע. בין השחקנים המעניינים בסגל הכתום נמצאים יובל נעימי, שהגיע מבני הרצליה, טל קרפלס שחזר אחרי שנתיים ברומניה והזרים פקוואן אדווין ורוסקו סמית', שניהם כיכבו בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA. בשנה שעברה נעצרה נס ציונה בחצי הגמר על ידי מכבי תל אביב, ותקווה לעשות סנסציה גדולה. יובל נעימי, איגור נסטרנקו וטל דן הפצועים לא ישחקו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלעד חסין מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
התרגשות גדולה. אלעד חסין/ברני ארדוב

הפועל חולון - מכבי ראשון לציון (20:30, ספורט 5)

התרגשות גדולה מאוד בחולון לקראת משחק הבכורה הרשמי של הסגולים בהיכל החדש בעיר. אוהדי הקבוצה יערכו תהלוכה מאולם הפחים לאולם החדש בשעות שלפני המשחק, וההערכות הן שיותר מ-2,500 אוהדי חולון יהיו במשחק. הקבוצה של אלעד חסין תשאף לפחות לשחזר את הישגי העונה שעברה, אז סיימו את העונה הסדירה במקום השלישי ונעצרו ברבע גמר הפלייאוף בידי ראשון לציון. כריס רייט (של חולון), אייזיק רוזפלט, וויל קלייבורן ומייק מוסר מובילים את הקבוצה עד כה במשחקי ההכנה, כשגם בן רייס שחוזר לפעילות אחרי שנה של פציעה נראה טוב. ג'רמיס סמית' יפגוש את הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

"אנחנו מתרגשים לארח בביתנו משחק רשמי ראשון", אמר אלעד חסין לקראת ההתמודדות, "אמנם מדובר בטורניר אך אנחנו מתייחסים למשחק הזה כיותר ממשחק הכנה ונבוא מוכנים על מנת לנצח".

בראשון לציון רשמו בשני את הפסד הבכורה שלהם במשחקי ההכנה, דווקא במשחק הראשון עם סגל מלא. הכתומים קיבלו במהלך השבוע את שון דאוסון, שחזר ממשחקי נבחרת ישראל, ואת הזר החדש דריק באיירס ועובדים כדי להכניס אותם לעניינים. הכתומים צפויים להיות אחת הקבוצות המובילות העונה בליגה, כשמלבד דאוסון מככבים בקבוצה מלך הסלים של ליגת העל מהעונה שעברה מארק ליונס, הפורוורד כריס רייט והישראלים הותיקים והטובים אבי בן שימול, ניצן חנוכי וטוני יאנגר. הקבוצה תרצה לחזור לחצי גמר המפעל לראשונה מאז שנת 2011.

ניצן חנוכי: "אנחנו מתרגשים לפתוח עונה נוספת. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצויינת בבית החדש שלה ומרגיש שיהיה משחק באווירת פלייאוף. אנחנו מאוד רוצים לנצח ולעלות לחצי הגמר ולא פחות מזה להמשיך את ההתקדמות שאנחנו עושים כקבוצה בשבועות האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully