וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "פליפה קוטיניו שחקן מבריק, הוא מספיק טוב לברצלונה"

הפציעה של ראפיניה והספסל הקצר יגרמו לברצלונה להיות פעילה בחלון ההעברות והכוכב הברזילאי שלח מסר ברור לקודקודים: "הייתי רוצה לשחק איתו". הקבוצה ביקשה מפיפ"א לרשום את טוראן במקום ראפיניה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפציעה הקשה של ראפיניה ממשיכה להעסיק את ברצלונה. ההיעדרות של הברזילאי קיצרה משמעותית את הספסל הקטאלני ואיסור ההעברות של הקבוצה הופך להיות משמעותי הרבה יותר ממה שהיה תחילה.

אי לכך, בברצלונה כבר מתחילים להתעסק בחלון ההעברות של ינואר וככל הנראה יבצעו רכש כדי להעמיק את הסגל הקצר שלהם. מלבד שמו של שחקן סלטה ויגו, נוליטו, שעלה בחודשים האחרונים מספר פעמים בהקשר של הקטאלנים, בבארסה ינסו לחזק גם את מרכז השדה כשכרגיל בספרד, אין ספור שמות של שחקנים עולים, במיוחד לאור הלחץ המופעל על הקבוצה.

קשר הקבוצה, ניימאר, התראיין אתמול (שני) באירוע סגור והחליט לתת רמז קטן לגבי מי הוא היה רוצה לראות משחק לצידו: "פליפה קוטיניו הוא שחקן מבריק. הייתי רוצה שהוא ישחק איתי בבארסה, הוא מספיק טוב כדי לשחק כאן".

ניימאר וקוטיניו הם חברים טובים מאוד ואם זה תלוי בסופרסטאר הברזילאי, אין ספק שהקשר המחונן בן ה-23 של ליברפול יהיה זה שיחזק את מרכז השדה במקומו של ראפיניה, וללא קשר להצטרפות הצפויה של ארדה טוראן ואלייש וידאל.

ארדה טוראן מוצג כשחקן ברצלונה. AP
יצטרף מוקדם מהצפוי? טוראן/AP

במקביל, כצפוי, הקטאלנים הגישו היום בקשה רשמית לפיפ"א דרך ההתאחדות הספרדית על מנת לרשום את ארדה טוראן, שנרכש הקיץ אך לא יכול לשחק בשל איסור ההעברות על הקבוצה, במקומו של ראפיניה הפצוע.

בברצלונה יסתמכו על תקדימי עבר של שחקנים שנרשמו במקום שחקנים פצועים ויטענו שתקופת האיסור והעונש שלהם תמו עם תום מועד ההעברות. עם זאת, גם בקבוצה יודעים שהסיכוי קלוש עד לא קיים.

בספרד טוענים שפיפ"א תצא מגדרה כדי לא לאשר את הרישום ולא לאפשר לברצלונה לקבל "פרס" במקום העונש הקשה שקיבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully