וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מינסוטה תשחרר את אנתוני בנט אחרי שלא הצליחה להעבירו בטרייד

בארה"ב מדווחים כי הבחירה מספר 1 בדראפט 2013, שהצטרף לוולבס כפוטנציאל גדול לפני שנה, יהפוך לשחקן חופשי. בקרוב פילדלפיה ופורטלנד עשויות לצרפו. הלייקרס מפחיתים עומסים מקובי

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: כוכבי ה-NBA מטיילים בישראל

כשאנתוני בנט נשלח בטרייד מקליבלנד למינסוטה, הוא קיווה להתניע מחדש את הקריירה. קצת יותר משנה אחר כך, נראה שהקריירה של הקנדי נכנסת למבוי סתום. אדריאן ווז'נרובסקי מרשת 'יאהו' מדווח היום (שלישי) כי הוולבס נמצאים בשלבים מתקדמים במו"מ לשחרורו של בנט, שיהפוך לשחקן חופשי אחרי שלא נמצאה אף קבוצה שתהיה מוכנה לקחת את חוזהו בטרייד. בכך הזאבים יפנו מקום בתקרת השכר ויפטרו מחוזהו הכבד יחסית של הפורוורד, שאמור היה להרוויח 22.6 מיליון דולר בשלוש העונות הקרובות.

שחקן קליבלנד קאבלירס אנתוני בנט. AP
פלופ? אנתוני בנט/AP

הקריירה של בנט, שנבחר ראשון בדראפט 2013, לוותה עד כה בעיקר באכזבות. כרוקי במדי קליבלנד שבחרה בו הוא העמיד ממוצעים של 4.2 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-12.8 דקות בלבד למשחק. הקאבס המתינו זמן רב כדי לבצע טרייד שישלח אותו לקבוצה אחרת, ועשו זאת באוגוסט 2014, אז בנט עבר לוולבס בטרייד המשולש שכלל גם את פילדלפיה, ובמסגרתו עבר גם בן ארצו אנדרו וויגינס יחד איתו למיניאפוליס בתמורה לקווין לאב, שהצטרף לקאבס.

למרות המעבר, המספרים של בנט לא נסקו. בעונה החולפת הוא שותף ב-57 משחקים בהם קלע 5.2 נקודות למשחק והוריד 3.8 ריבאונדים. על פי דיווחים בארצות הברית, גם הוא הביע רצון לעזוב את הזאבים במטרה למצוא קבוצה עם קו קדמי פחות עמוס בו יוכל לקבל דקות משחק מרובות. לעת עתה, נראה שרק פילדלפיה ופורטלנד מסוגלות להרשות לעצמן לצרפו תחת מגבלות תקרת השכר.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. AP
רוצים לשמור עליו מפציעות נוספות. קובי/AP

* בלייקרס מנסים להחזיר את קובי בריאנט לעניינים בצורה מתונה ושקולה. הממבה השחורה, שחזר לא מכבר מפציעה שהשביתה אותו ממושכות, רוצה לשוב לצלוף כמה שיותר מהר, אך נראה שמפאת גילו יוצבו בפניו כמה מגבלות. ביירון סקוט סיפר אמש כי על מנת לשמור על קובי בכשירות מלאה לאורך העונה ולהימנע מתרחיש של פציעה נוספת, הוא מתכוון להגביל את דקות המשחק שלו כשלוח הזמנים של הלייקרס יזמן להם שני משחקים לילה אחרי לילה.

"צריך לקבל כל מיני החלטות לגבי קובי. נגביל את הדקות שלו עד כמה שאפשר, גם במשחקים בק טו בק. חוץ מזה אין על מה לדבר יותר מדי. אנחנו רוצים שהוא יהיה כמה שיותר יעיל, אבל הגוף שלו יותר טוב יותר מכל אחד אחר. אהיה קשוב לכל הצרכים של קובי העונה, לא אעשה את מה שעשיתי עונה שעברה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט לצד מאמנו ביירון סקוט. AP
לא יחזור על אותה טעות. ביירון סקוט עם קובי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully