וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילור נבאס: "בכיתי כשהמעבר למנצ'סטר יונייטד לא יצא לפועל"

שוער ריאל מדריד על ההעברה שנפלה ברגע האחרון: "אחד הימים הקשים בקריירה שלי. היה מפריע לי לראות מישהו אחר משחק לפניי". באנגליה מדווחים: מנצ'סטר יונייטד תציע 125 מיליון יורו על רונאלדו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: רפא בניטס במסיבת עיתונאים

היום הסוער ביותר של חלון ההעברות היה יומו האחרון. רגע לפני סגירת החלון, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד ניסו לבצע סוג של טרייד - כשדויד דה חאה אמור היה לחזור לספרד בעוד שקיילור נבאס אמור היה לעשות את הדרך ההפוכה. אלא שהמסמכים המאשרים את ההעברה הועברו לאחר סגירת החלון, והטרייד הנוצץ לא יצא לפועל בסופו של דבר.

"זה היה אחד הימים הכי קשים בקריירה שלי", אמר נבאס, שוערה הראשון של ריאל מדריד. "בכיתי כשהודיעו לנו שחלון ההעברות נסגר. כבר הייתי בשדה התעופה וחיכיתי לטוס. אפילו מזוודה לא הייתה לי. זה היה מצב מסובך. אני רוצה לשחק, ולראות שוערים אחרים משחקים לפניי היה מפריע לי. ב-19:00 בערב של אותו יום, הסוכן שלי אמר לי שאני חייב לטוס ולהשלים את ההעברה".

נבאס סיכם: "החוזה הגיע בשעה מאוחרת מדי. הסוכן שלי בחן אותו ותיקן מספר סעיפים. עברתי בדיקות רפואיות אך לא רציתי לעזוב".

נבאס אמנם לא עבר למנצ'סטר יונייטד בסופו של דבר, אך מי שכן עשוי לעבור הוא דווקא כוכב הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, כך לפחות על פי "מירור" האנגלי. היומון פרסם הבוקר כי השדים האדומים מעוניינים להחזיר את הכוכב הפורטוגלי לשורות הקבוצה, ומתכוונים להציע לא פחות מ-125 מיליון יורו לריאל מדריד עבור שירותיו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
יחזור לאנגליה? כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully