וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: סוכנת השחקנים הכי יפה שראיתם, קרלוס טבס מתנצל

סוניה סוויד, מתמודדת לשעבר בתחרות "מלכת היופי" של צרפת, משגעת את עולם הכדורגל, החלוץ הארגנטינאי הגיע לביקור חולים וגם: ניימאר מתגלח במסיבת עיתונאים, קולאז' של כל שערי טוטי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: רפא בניטס במסיבת עיתונאים

12:25: כל 300 השערים של טוטי בקולאז' אחד

פרנצ'סקו טוטי רשם ציון דרך נוסף בקריירה שלשום, כשכבש את שערו ה-300 במדי רומא ב-2:2 עם ססואולו. לכבוד המאורע, אוהדי הג'אלורוסי הכינו לו קולאז' מיוחד המאגד תמונות מכל אחד מהשערים. לזה קוראים כבוד של קיסר

11:21: אוהדי ליברפול לוחצים להחתמת יורגן קלופ

בליברפול ממש לא מרוצים מפתיחת העונה הרעה ומאשימים את המאמן ברנדן רוג'רס. האוהדים החליטו לעשות מעשה והוציאו הודעה: "במשחק הקרוב מול אסטון וילה" כולם מתחפשים לקלופ. בהודעה של ארגון האוהדים בטוויטר אפילו מצורפים הסברים.

09:39: פרסומת חדשה ואדירה בכיכובו של דידייה דרוגבה

08:30: הסוכנת הכי יפה שראיתם

בתחילת המילניום זכתה הדוגמנית סוניה סוויד בתואר "מלכת היופי" של חבל אוברן בצרפת, והשתתפה גם בתחרות הארצית - בסיומה נבחרה מלכת היופי של צרפת. סוויד לא זכתה בתואר ושנים לאחר מכן גם בחרה לעזוב את התחום, כשהחלה קריירה חדשה כסוכנת שחקני כדורגל, מה שהפך אותה באופן אוטומטי לאחת מסוכנות השחקנים היפות בעולם.

08:22: ביקור החולים של קרלוס טבס

ארגנטינה סערה וגעשה לאחר העברה של קרלוס טבס על אסקייל האם. כזכור, החלוץ שבר את רגלו של יריבו במהלך משחק בין השניים, והתגובות לא איחרו לבוא. טבס מיהר להתנצל על המעשה ואף ביקר את האם בבית החולים: "כשמשהו כזה קורה אני יכול רק להתנצל", אמר טבס. "לא הייתה לי שום כוונה רעה בעבירה הזו", הוסיף.

08:11: ניימאר מתגלח באמצע מסיבת עיתונאים

כוכב ברצלונה, ניימאר, נבחר להוביל את הקמפיין של חברת "ג'ילט". הוא מככב בפרסומות, מופיע על שלטי חוצות ועוד ועוד ועוד. במסיבת העיתונאים האחרונה של החברה בהשתתפות הכוכב, הוא החליט לבדוק איך זה באמת מרגיש להתגלח עם מוצרי החברה. באמצע מסיבת העיתונאים שלף הברזילאי קרם גילוח, סכין, והתגלח לעיני המצלמות.

08:03: מני פאקיאו במחלקת תיירים

רוצים עוד דוגמא לכך שמני פאקיאו ופלויד מייוות'ר הם שני עולמות שונים לגמרי? בזמן שהאמריקאי דואג להעלות לחשבון האינסטגרם שלו תמונות של שטרות רבים, מכוניות חדשות ונוצצות ובתים מרהיבים, העלה פאקיאו לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שבה הוא נראה יושב במחלקת תיירים בטיסה הביתה. פאקיאו הרוויח כמעט 100 מיליון דולר "בקרב המאה" מול מייוות'ר.

07:55: קארים בנזמה משפיל את מרטין אודגארד באימון

07:52: זריקת העונשין הביזארית של קווין לאב במשחק ה-NBA החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully