וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה ניצחה בראשון לציון, הרצליה גברה על נהריה

21.9.2015 / 23:45

גרגורי ורגאס רשם בכורה מוצלחת במדים הירוקים עם סל ניצחון שנוי במחלוקת מול הכתומים כשקבע 84:85. דרו קרופורד הוליך את בני הרצליה ל-65:68 על עירוני נהריה

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד ניצחון. רמי הדר/ברני ארדוב

רבע גמר גביע ווינר ישוחק החל מיום חמישי הקרוב, והערב (שני) נערכו משחקי ההכנה האחרונים לפני המפעל הראשון של העונה. מכבי ראשון לציון רשמה את הפסד הבכורה שלה במשחקי ההכנה עם הפסד דרמטי למכבי חיפה המעניינת 84:85. בני הרצליה, שעושה קולות של חזרה לצמרת הכדורסל הישראלי, גברה במשחק צמוד 65:68 על עירוני נהריה של אריק אלפסי, שעדיין מחפשת ניצחון בכורה במשחקי ההכנה.

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה 85:84

הכתומים הציגו את דריק באיירס במשחק הכנה ראשון שלו, ומנגד בחיפה ערך בכורה מוצלחת בהרבה גרגורי ורגאס, שרק לפני שבועיים הוביל את נבחרת ונצואלה לאליפות אמריקה ולכרטיס לאולימפיאדת ריו. חיפה פתחה טוב בהרבה והוליכה 12:20 בתום הרבע הראשון, אלא שהקהל הכתום שבא לתמוך בקבוצה שלו עזר לראשון לציון לעלות ל-40:43 במחצית. ראשון לציון המשיכה להראות טוב יותר ברבע השלישי, וכבר הוליכו ביתרון דו ספרתי אך ירדו בסיומו ביתרון קטן 59:63. הרבע האחרון היה צמוד, ובמצב של 83:84 לראשון לציון לקח גרגורי ורגאס את הכדור האחרון, חיכה לשניות האחרונות, נחסם על הבאזר, אך השופטים קבעו כי היה מדובר בחסימה לא חוקית, ונתנו לחיפה את הניצחון.

"אני מרגיש מצוין אחרי המשחק הראשון עם החברים החדשים שלי לקבוצה", אמר ורגאס. "יש כאן הרגשה של משפחה ומוטיבציה טובה לבוא ולעבוד קשה בכל יום".

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 21, רנה רוז'ו וג'ון דיברלתומיאו 15 כל אחד, עוז בלייזר 12, אלכס צ'וברביץ' 9, יפתח זיו 6, אמיר סלסטין 3 וחנן קולמן 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: כריס רייט 18, דרל מונרו 15, שון דאוסון ואבי בן שימול 12 כל אחד, ניצן חנוכי, דריק באיירס ומארק ליונס 7 כל אחד, גולן גוט וטוני יאנגר 3 כל אחד.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. מגד גוזני
הפעם הייתה הכרעה. גורקה/מגד גוזני

בני הרצליה - עירוני נהריה 65:68

ניצחון יפה לקבוצה של מיקי גורקה על הקבוצה מעין שרה, לאחר שבמשחק הראשון בין השניים בשבוע שעבר נפרדו הקבוצות בשיוויון. ג'יימס סינגלטון, שחקן ה-NBA המרתק של הרצליה, סובל מפציעה באצבע כף היד וייעדר בשבועיים הקרובים.

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 25, סטיבן דניס 12, אמאדי אנג'אי וג'מאר סמואלס 6 כל אחד, כארם משעור ומורן רוט 5 כל אחד, דני רובין 4, תום מעיין 3, אבירם זליקוביץ' 2.

קלעו לעירוני נהריה: מייקל אומה 18, אנתוני פישר 10, ניב ברקוביץ' 9, קמרון קלארק 8, ריצ'ארד הוואל 6, גילברט בראון 5, רועי נברו, תום סלוצקי ועמית ביר-כץ 3 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully