וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו פרסם תמונה עם שפה נפוחה: "חושבים שעשיתי הצגה?"

21.9.2015 / 21:55

קשר הפועל באר שבע הגיב לטענות לפיהן הפיל את עצמו במהלך העימות עם טואטחה, וכתב בטוויטר: "תמונה אחת שווה אלף מילים". מליקסון פרגן לסטויקוביץ', בכר: "נצטרך לפצות את הקהל"

ברני ארדוב

הפועל באר שבע כל כך רצתה שהמשחק הראשון שלה אי פעם באצטדיון טרנר החדש בעיר יסתיים עם ניצחון, ולמרות ששיחקה עם שחקן אחד יותר במשך 87 דקות, היא לא עמדה במשימתה, וסיימה את המשחק הראשון אי פעם באצטדיון ב-0:0 עמוס במצבים.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא הצליח לחגוג יום הולדת עם ניצחון. ברק בכר/ברני ארדוב

האדומים שיחקו ביתרון מספרי החל מהדקה השלישית, לאחר שהשופט איתן שמואלביץ' הרחיק שלא בצדק את טאלב טואטחה, לאחר שחשב ששלח מרפק לפניו של מאור בוזגלו. בסיום המשחק פרסם בוזגלו ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שבו נראה כי השפה שלו נפוחה, וכתב: "חושבים שעשיתי הצגה? תמונה אחת שווה אלף מילים".

ההתאחדות תבחן את ההרחקה, לוי: "השופטים היו פזיזים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קשר הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. טוויטר, צילום מסך
בוזגלו והשפה הנפוחה/צילום מסך, טוויטר
בוזגלו עם הצגה מרשימה אחרי העימות עם טואטחה/קובי אליהו

ברק בכר, שחג יום הולדת במשחק הזה אמר בסיום: "המשחק הרבה יותר חשוב מהיום הולדת שלי. במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים אבל הכדור לא נכנס. זה מאכזב לא לנצח משחק כשאתה ביתרון מספרי, אבל זו היסטוריה. צריך קצת מזל לפעמים וזה לא הגיע היום. בסך הכול יש פה קבוצה טובה וחזקה, צריך לפרגן גם לחיפה על המלחמה, הם היו מסוכנים במתפרצות. זה משחק ראשון שאנחנו לא סופגים, אולי זו נחמה קטנה. הקהל פה הגיע בהמוניו, נצטרך לפצות אותו במשחקים הבאים".

"ברור שמאכזב לסיים בתיקו במשחק הראשון בטרנר", הודה מאור מליקסון. "מכבי חיפה קבוצה טובה. היא הסתגרה מהדקה הראשונה לאחר האדום. השוער שלהם היה ענק, הוא היה המצטיין במשחק. כל הכדורים פגעו בו. העונה אני מרגיש אחרת, אני לא חושב על העונה שעברה. אני אוהב את הצוות ואת האנשים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully