וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תבחן את ההרחקה, רוני לוי: "השופטים פזיזים איתנו"

21.9.2015 / 23:09

ההתאחדות לכדורגל הודיעה: "הוועדה המקצועית תבחן את ההחלטה להרחיק את שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה". המאמן: "יש תקופות כאלו". יו"ר איגוד השופטים: "החלטה שיכולה לגמור משחק". ואיך סאן מנחם הגיע לסגל ברגע האחרון?

ברני ארדוב
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
החלטה שגומרת משחק. שמואלביץ' שולף אדום לטואטחה/קובי אליהו

מכבי חיפה אמנם רשמה הערב (שני) עוד משחק ללא ניצחון (0:0 מול הפועל באר שבע) ובלי שער זכות ותישאר שבוע נוסף במקום האחרון בטבלה, אך דווקא המשחק מול האדומים, מולם שיחקו עם עשרה שחקנים החל מהדקה השלישית לאחר שטאלב טואטחה הורחק שלא בצדק, עשוי לתת להם ביטחון בהמשך.

המשחק הראשון אי פעם באצטדיון טרנר שבבאר שבע נפתח בסערה, כשכבר אחרי שלוש דקות ששופט המשחק, איתן שמואלביץ', החליט להרחיק את טואטחה. מגן מכבי חיפה שלח את היד לאחור לכיוונו של מאור בוזגלו, שנשכב על כר הדשא ותפס את ראשו בצורה מוגזמת. השופט לא היסס, ושלף לטואטחה כרטיס אדום.

בחיפה מאוכזבים מאוד מהשופט וטוענים כי מדובר בהחלטה שערורייתית. בקבוצה מצפים שהוועדה של ההתאחדות תפעל בהתאם לאירועים. בקבוצה החמיאו לולדימיר סטויקוביץ', אופיר קריאף, מארק ואליינטה ואלירן עטר על יכולתם.

אגב, לחיפה היה סוג של מזל. במהלך החימום למשחק, עטאא ג'אבר מתח שריר ובקבוצה ניגשו לצוות השיפוט וממש ברגע האחרון, ביקשו להוציא את הקשר מהסגל ולהכניס במקומו את סאן מנחם. אותו מנחם החל להתחמם כבר אחרי כמה דקות של כדורגל וגם נכנס למגרש בסופו של דבר, כמגן שמאלי, בשל הרחקתו של טואטחה.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב מההחלטה. רוני לוי/ברני ארדוב

"יכול להיות שאנחנו יכולים להיות מרוצים, אבל אנחנו מאוכזבים", אמר רוני לוי. "מגיעות מחמאות לשחקנים ולקבוצה שהראתה מה היא שווה. אני גאה בשחקנים, אנחנו צריכים לצבור ביטחון ונעשה את זה דרך המשחק הזה".

על ההרחקה של טואטחה: "בלי קשר למשחק הזה, יש לי הרגשה שהשופטים פזיזים איתנו. כבר שלושה אדומים, שער שנפסל וזה מאכזב. הפועל באר שבע היא קבוצה מצוינת עם קהל שתומך בה. היה קשה מאוד, ואני חושב שמגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו שידעו להיות מאוד נחושים ומאוד טקטיים. טאלב הוא שחקן משמעותי, אנחנו יודעים את העוצמות שלו ועוד פעם הפסדנו אותו. זה קשה מאוד לשחק עם פחות שחקן כאן".

לוי סיכם: "אנחנו מסתכלים לאורך טווח, יש גם תקופות כאלה. עכשיו זה הולך יותר קשה, אבל אנחנו הולכים לעונה ארוכה והדרך שלנו הולכת לכיוון נכון וזה מה שחשוב".

אופיר קריאף הוסיף: "לא מתפקידי לבקר שופטים. גם שופט יכול לטעות, אבל הם צריכים להיות יותר עם שיקול דעת. חבל לשלוף אדום כזה בלי מחשבה. תמיד אנחנו רוצים, מגיעה מילה טובה לשחקנים שנתנו מעצמם. זה לא היה פשוט, יש פה 12 אלף איש שדחפו את באר שבע, אבל היינו מחויבים, ואנחנו עם הפנים למכבי תל אביב כדי להשיג ניצחון סוף סוף".

שחקן מכבי חיפה, אופיר קריאף. קובי אליהו
"גם שופטים טועים". אופיר קריאף/קובי אליהו

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "בישיבתה הקרובה של הוועדה המקצועית, תבחן ההחלטה להרחיק את שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה ואת אופן קבלתה על ידי צוות השיפוט".

יושב ראש איגוד השופטים, עוזי יצחקי, הגיב להחלטה של שמואלביץ' להרחיק את מגן הירוקים: "עושה רושם שהקוון דני קרסיקוב הטעה אותו. הוא היה צריך להסתפק בצהוב. זו החלטה שקוון לקח שיכולה לגמור משחק".

עדכון ראשון: 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully