וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'ון וויליאמסון ייעדר כחודש מפעילות

21.9.2015 / 21:40

הפורוורד-סנטר, שנפצע במשחק ההכנה נגד מכבי קרית גת, סובל מחבלה בסחוס פיקת הברך ויחמיץ את משחק רבע גמר גביע ווינר נגד הפועל ירושלים. לימונד ורות'בארט חוזרים לעניינים

ג'ון וויליאמסון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פחות גרוע ממה שחששו. וויליאמסון/ברני ארדוב

פורוורד-סנטר הפועל תל אביב, ג'ון וויליאמסון, ייעדר בין שלושה לחמישה שבועות לאחר שבבדיקת MRI שערך היום (שני) התגלה כי הוא סובל מחבלה בסחוס פיקת הברך ויצטרך לנוח לפני שיוכל לחזור לפעילות.

השחקן נפצע אמש, במשחק ההפסד של האדומים 73:67 למכבי קרית גת בדרייב אין, לאחר שעלה להטבעה ונחת בצורה רעה. בהפועל חששו כי השחקן ייעדר תקופה ארוכה יותר, אך לבסוף קיבלו בצורה טובה את תוצאות הבדיקה.

המשמעות היא שוויליאמסון יפספס את משחק רבע גמר גביע ווינר נגד הפועל ירושלים ביום שישי הקרוב בדרייב אין. מי שצפויים לשחק בפעם הראשונה במסגרת ההכנה של האדומים הם רביב לימונד ורוברט רות'בארט, שחזרו לישראל רק בשבוע שעבר אחרי שהיו חלק מיורובאסקט 2015 במדי נבחרת ישראל וזכו למנוחה מאנשי הקבוצה עד עתה.

בקבוצה מקווים כי וויליאמסון יחזור לפעילות לפני משחק הליגה הראשון, נגד עירוני נס ציונה בחוץ ב-11 באוקטובר. בהפועל מקווים כי עם חזרתם של לימונד ורות'בארט לפעילות, הם יראו טוב יותר ממה שנראו עד כה, כאשר בארבעה משחקי הכנה רשמה הקבוצה ניצחון אחד, נגד הפועל אילת שהייתה בהרכב חסר. מי שמרשים מאוד עד כה הוא הפורוורד כריס אוונס, כאשר בקבוצה מרוצים גם מההשתלבות של טיילור באטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully