וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ערכה אימון ראשון בסגל מלא לעיני כ-500 אוהדים

הצהובים פותחים את העונה וקיימו אימון בהדר יוסף. יבזורי סובל מנקע בקרסול וייעדר בין שבוע-שבועיים. גודס: "חשוב שהחבר'ה החדשים יכירו אותנו, אנחנו בודקים את האפשרות להביא עוד גבוה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר הזכייה בטורניר ההכנה בצרפת, עורכת הערב (שני) מכבי תל אביב אימון בכורה בסגל מלא באולם בהדר יוסף. כ-500 אוהדי של הקבוצה הגיעו לעודד אותה. לאחר כשעה וחצי של אימון, האוהדים פרצו לפרקט מדלת צדדית ופוצצו את האימון.

דגן יבזורי, אחד משחקני הרכש החדשים של הצהובים, סוגל מנקע בקרסול והוא יעבור טיפולי פיזותרפיה, כאשר זמן ההיעדרות הצפוי שלו עומד על בין שבוע לשבועיים.

דורון ג'מצ'י אמר לוואלה ספורט: "חגיגה מדהימה ומרגשת. אני נרגש לראות את השחקנים החדשים ומקווה לעונה מוצלחת יותר מהקודמת ושנזכה באליפות. כיף לראות את גיא פניני חוזר ומתרגש אחרי הפציעה ומה שהוא עבר. גם הערב, מול האוהדים שלנו, מתחילים להבין מה זה השגעון הזה שנקרא מכבי. כשרואים את החגיגה הזו, ישר מתגבשת התחושה שתהיה כאן קבוצה שיהיה תענוג לראות אותה. יש גם התגבשות של הצוות המקצועי החדש וגם הם צריכים את החיזוק והברכה. הם עובדים קשה ומחוברים מצוין לחזון".

הקהל הגיע לחגוג/יוסי ציפקיס

גיא גודס אמר: "במשחק הראשון נגד שולה קלענו שתי נקודות בשמונה דקות, לא היינו בקצב שרצינו להיות. הגנתית היינו טובים ובמשחק השלישי נפתח פקק מסוים. הקבוצה רצה וזרמה ויכולתי להיות מרוצה מהרבה דברים שעבדנו עליהם באימונים. חשוב שהחבר'ה החדשים יכירו אותנו, היה טורניר מוצלח וכשאתה חוזר עם תואר זה תמיד טוב. אנחנו רוצים לתת את המקסימום בכל טורניר ולזכות בו ואני שמח שהתחלנו ברגל ימין".

המאמן עסק בסגל: "זה לא סוד שלקבוצות המובילות באירופה יש סגלים עמוקים וזה קשור להרבה כסף. לנו אין את זה, אנחנו בונים לפי תקציב מסוים ונקווה להסתדר עם מה שיש כרגע. אם נראה שזה לא מספיק לבמה האירופית, לגדלים של השחקנים שיש שם, ננסה להתמודד. אנחנו כל הזמן בודקים את האפשרויות לעוד גבוה וזה תלוי במספר גורמים. נתחיל את העונה ונראה אם יש לנו חיסרון בזה או לא".

על הפציעה של יבזורי אמר גודס: "דגן, באימון הראשון שהוא נכנס, עלה לסל ונחת על מישהו. זה חוסר מזל. הוא יחלים וינוח, אין מה לעשות. היה חשש שזה יהיה יותר חמור ובסוף זה לא, אז זה מזל".

סילבן לנדסברג הוסיף: "קבוצה חדשה ואנחנו נראים טוב, אז אני לא מודאג. הייתה לנו תחרות טובה בצרפת וחשוב לראות איך אנחנו נראים בתחילת העונה. שיחקנו טוב וזה מצוין עבורנו. אנחנו צריכים להתרגל לקבוצה החדשה, הצוות עושה עבודה נהדרת בהבאת שחקנים מוכשרים. עבדתי הרבה על שיקום בפגרה, אני עוד לא 100 אחוז, אבל קרוב. כשהעונה תתחיל, אהיה מוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully